הסרת שיער בלייזר במפשעה – הכל על הטיפול

הסרת שיער בלייזר מהמפשעותהחל משנת 1945 התחילו בגדי הים של הנשים להיות מעוצבים בסגנונות קטנים יותר, לצד השינויים בסגנונות ההלבשה התחתונה. טרנדים חדשים אלו הגבירו את הצורך בפתרונות יעילים להסרת שיער במפשעות. במהלך העשורים האחרונים, הליך זה הפך לנפוץ מאוד בעיקר בקרב נשים אך גם בקרב גברים. הסרת שיער בלייזר מהמפשעות היא פתרון קבוע להרחקת שיער, ונחשבת לאחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר לאורך השנים. אכן, הגיע הזמן לשכוח מאלטרנטיבות טיפוליות דוגמת שעווה או גילוח.

מהלך הטיפול

תהליך הסרת שיער בלייזר מהמפשעות דומה כמעט לחלוטין כאשר הוא מבוצע על נשים וגברים. קרן לייזר באנרגיה גבוהה מאירה את אזור המפשעה לזמן קצר מאוד. אנרגיה זו נספגת בפיגמנט הכהה של זקיקי השיער, משביתה את יכולתם לצמוח מחדש ומונעת את התעבותם.

ככל שעוצמת הלייזר פחותה יותר, כך צפויות פחות פגיעות לעור. יחד עם זאת, גם אם נפגע העור, הנזק אינו קבוע. הטיפול בדרך כלל אינו כרוך בכאב, אלא מלווה במעט אי נוחות. למטופלים בעלי עור רגיש מאוד מומלץ לשקול שימוש בחומר הרדמה מקומי קל על מנת להפחית את אי הנוחות.

יתרונות הסרת שיער בלייזר מהמפשעות

הסרת שיער בלייזר מהמפשעות לוקחת את תדמית הגוף לרמה חדשה לחלוטין. ברגע שהשיער הוסר, המפשעות נראות כאילו מעולם לא צמח עליהן שיער. טיפולים אלו זכו לפופולאריות הגבוהה שלהם, היות ונשים רבות נהנות מהאפשרות שלא להיות מודאגות מצמיחת השיער באזור המפשעות במיוחד בתקופת הקיץ, ואף נהנות מתחושת הניקיון בכל יום בשנה.

הן אינן צריכות לבזבז זמן לעיתים תכופות על גילוח השיער או הסרתו בשעווה, או לשלם מידי מספר שבועות עבור טיפולים זמניים. לטווח הארוך, מונעת הסרת שיער בלייזר מהמפשעות תופעות לוואי רבות ונפוצות המתרחשות בעת ביצוע טיפולי שעווה או טיפולים זמניים אחרים להסרת שיער. טיפול הלייזר מונע את תופעת הפצעונים במפשעה וסיבוכים של צמיחת שיער עודפת במיוחד לאחר גילוח, תופעות אשר מהן סובלים קרוב לעשרים אחוזים מכלל האוכלוסייה. טיפול הלייזר מעניק פתרון מושלם לבעיות אלו. היות ואזור המפשעות הוא בדרך כלל אזור בהיר יותר משאר הגוף, ובעל שיער כהה יותר, טיפול הלייזר מבוצע טוב יותר על אזור זה, שכן הוא פועל היטב על אזורים בהירים בעלי שיער כהה.

תופעות לוואי של הסרת שיער בלייזר מהמפשעות

לאחר כל מפגש בן מספר דקות, המפשעות עלולות לקבל צבע ורדרד או אפילו אדום. המקום מרגיש כאילו נכווה קלות מהשמש והתופעה נמשכת בדרך כלל מספר ימים. ניתן למרוח קרם על האזור על מנת להקל על חוסר הנוחות. יש להימנע מחשיפה ממושכת לשמש במשך שישה שבועות לאחר הטיפול, על מנת למנוע נזק נוסף לאזור. סיכויי ההצלחה בטיפולי הסרת שיער בלייזר במפשעות גבוהים מאוד. ניתן לדלל אזורים שלמים במפשעה עד להסרה כללית ומניעת צמיחה חוזרת. סטטיסטיקות הצלחת הטיפולים, לצד העובדה שמדובר באזור עדין ורגיש לצמיחת שיער, שלא לדבר על הניקיון והאסתטיקה באזור זה, הפכו את טיפולי הסרת השיער בלייזר במפשעות למבוקשים ביותר.

הסרת שיער בלייזר במפשעה – מתי ברצה לגשת ולבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה?

כאשר אנחנו מסתכלים על טיפולים להסרת שיער בלייזר באופן כללי, אזי שטיפול להסרת שיער בלייזר, הוא טיפול אשר מומלץ לאנשים שמעוניינים להפחית ולהקטין בצורה משמעותית את הצמיחה של השיער שלהם באזורים ספציפיים בגוף. שימו לב לא חייב לרצות להסיר את השיער בכל הגוף, אלא באזורים ספציפיים בלבד. בנוסף, שום מכון לייזר בעולם לא יכול להבטיח לנו שהשיער לא יחזור ויצמח שוב, זאת על אף שמספר מכונים בארץ מבטיחים הבטחות שווא לדוגמת הבטחה זו. טיפול להסרת שיער בלייזר הוא טיפול אשר ניתן להתחיל בהתאם למצבו של המטופל הספציפי. אצל נשים, ניתן להתחיל את הטיפול להסרת השיער בלייזר רק לאחר שלוש שנים מהתחלת הופעת המחזור, ואצל גברים, הסרת שיער בכתפיים תתאפר רק לאחר גיל שלושים.

מה הן ההכנות השנות שיש לבצע טרם מעבר הטיפול

כאשר מדבר על ביצע הסרת שיער בלייזר, או בפרט, כאשר מדברים על הסרת שיער בלייזר במפשעה אזי שטרם מעבר הבדיקה ישנם מספר הכנות ושלבים שעלינו לעבור ולדאוג להם טרם התחלת הטיפול עצמו. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא מעבר של פגישת יעוץ מקדימה עם רופא עור. במהלך פגישה זו, רופא העור והמטופל יבינו מה הוא האזור המטופל, זאת לדוגמת המפשעה במקרים שבהם אנחנו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה. הרופא עשוי לבדוק דברים שונים כגון – צבע השערות במקום הנתון, עובי וחוזק השורש של השערות במקומות אלה, ומה הוא הרצון של המטופל עצמו. עוד כחלק מההכנות למעבר הסרת שיער בלייזר במפשעה, רופא העור יבדוק קיימות של מחלות שונות שעשויות למנוע מהמטופל לעבור בהצלחה של הטיפול בלייזר.

לסיכום, הסרת שיער בלייזר במפשעה נחשב לאחד הטיפולים היותר פופולארים בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה. כעת, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המכון והמטפלת המתאימה ביותר עבורכם ולהנות מאזור חלק ומאיכות חיים. בחרו מקום מקצועי, אמין, עם שם ומוניטין בתחום

הסרת שיער בלייזר מהמפשעות
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!