הסרת שיער בלייזר מהפנים

הסרת שיער בלייזר מהפניםמידי יום, נשים רבות, המתוסכלות מהתמודדות ללא הרף עם שיער מיותר על פניהן, תרות אחר הפתרון האידיאלי. פתרון זה טמון בהסרת שיער בלייזר, תחום פופולארי, בטוח ויעיל להסרת שיער לצמיתות. גברים אשר התעייפו מגילוח מידי בוקר על מנת להיראות חלקים ומקצועיים בעבודה, מבקשים אף הם את הפתרון האידיאלי אשר יסייע להם להשיג את המראה המטופח הנכסף. בנוסף לביטול הצורך בגילוח תמידי, פתרון הסרת שיער בלייזר ימנע גירוי עור, חתכים אפשריים, ובליטות גילוח כואבות ומודלקות הנפוצות בקרב גברים.

הסרת שיער בלייזר – מהלך הטיפול

הטיפול המקצועי של הסרת שיער בלייזר הוא יעיל, איכותי ובעל תוצאות משביעות רצון. בנוסף, תהליך הסרת השיער אינו מסיר את השיער מעל העור בלבד, אלא אף מתחת לעור.

השיער מוסר לחלוטין ובאופן קבוע. כתוצאה מכך, לא צומחות שערות כהות חדשות נוספות מתחת לפני השטח של העור. תהליך זה אידיאלי להסרת שיער מהפנים ואורך רק כעשרים דקות, ללא זמן החלמה.

ניתן לשוב לעבודה ולשגרת היומיום באופן מיידי. הטיפול חל על רוב איזור הפנים, השפם, הסנטר, הצוואר, פאות לחיים, גבות ועוד.

למי מיועד ההליך?

מכונים מתקדמים להסרת שיער בלייזר מחזיקים שתי מחלקות טיפול נפרדות: אחת מיועדת לבעלי עור בהיר, ואחת מיועדת לבעלי עור כהה.

אין זה משנה עד כמה כהה העור, טיפול לייזר עדין, מתקדם ובעל תקן מורשה, מרחיק שיער לא רצוי מהפנים גם על סוגי עור כהים יותר. אורך הגל הארוך יותר של הלייזר מיושם באופן בטוח, עוקף את העור, מכוון את המלנין בשערה, הורס את זקיק השיער הלא רצוי מהשורש, והתוצאות משביעות רצון לחלוטין.

רמות כאב

מטפלים בהסרת שיער בלייזר מדווחים כי הפעולה אינה כואבת. המטופלים עשויים לחוש תחושת אי נוחות או עקצוץ קל, אך לא בכאב ממשי.

יחד עם זאת מומלץ שלא להעמיד במבחן את כוח הסבל של המטופל, ולהשתמש בעצמת לייזר ברמה מתאימה, או במכשיר לייזר בעל תהליך קירור המרגיע את העור, כמו גם במשחות אלחוש להרגעה מקומית של אזור הטיפול.

תופעות לוואי של הסרת שיער בלייזר מהפנים

רוב האנשים העוברים טיפול להסרת שיער בלייזר מהפנים, חווים תופעות לוואי שונות, אך רובן קלות וניתנות לטיפול:

  • כאבים ואדמומיות: כאבים קלים ואדמומיות באזור הטיפול הן תופעות לוואי נפוצות ושפירות לחלוטין עבור רוב המטופלים. תופעות אלו הן מקומיות ואינן מחמירות.
  • שינויי פיגמנטציה: העור עלול להפוך באופן זמני לבהיר או כהה יותר באזור הטיפול. בדרך כלל שינויי הצבע נמוגים בהדרגה והעור שב למצבו הרגיל.
  • שלפוחיות: אמנם נדיר ביותר כי שלפוחיות וכוויות יופיעו באזור הטפול כתוצאה ישירה מטיפול הלייזר, אך מצב זה אפשרי אם ההליך מבוצע באופן בלתי מקצועי או רשלני. אם העור מקורר היטב לפני טיפול הלייזר, אין סיבה שיופיעו שלפוחיות או כוויות. לכן, יש לוודא היטב את מומחיותו, ניסיונו ומקצועיותו של המטפל.

יתרונות הקיימים בביצוע הסרת שיער בלייזר מהפנים 

אם מסתכלים על הטכנולוגיות שקיימות כיום בעולם בכל הקשור לעולמות האסתטיקה, אין ספק שהסרת שיער הפנים בלייזר מהווה את אחד מהטכנולוגיות המעניינות ביותר כיום בתחום האסתטיקה בעולם כולו. כיום, ניתן לראות קונצנזוס גדול בכל הנוגע להסרה של שיער בלייזר, וניתן לראות זאת על ידי כמות המכונים הרבים שנפתחים להסרת שיער בלייזר במדינת ישראל, וזמני ההמתנה הארוכים שכל מכון כזה מעמיד. אז מה הם היתרונות שקיימים בביצע של הסרת שיער בלייזר מהפנים? כל זאת, בשורות הבאות שמובאות כן לפניכם.

הסרת שיער בלייזר מהפנים היא חסכונית למדי!

מצד אחד, אנשים נוטים לספר כמה הסרות השיער בלייזר הן יקרות. אולם מדובר על טעות תפיסתית חמורה – בשל העובדה שעל אף המחיר על הסרת השיער בלייזר, מדובר על הליך חסכוני עבור מרב האנשים. הסרת שיער בשיטות ישנות כמו גילוח או שעווה, היא הסרה של שיער שמהווה מעין חוזה לחיים – ככל שנמשיך להסיר שיער בשיטות אלה – כך נצטרך לבצע את הסרות השיער בתדירות גבוהה יותר.

הסרת שיער בלייזר מהפנים – מתאימה לגברים ולנשים כאחד

הסרת שיער בלייזר לא מפלה לרעה אף מגדר או מין, וכיום, מביקור קצר באחד ממכוני הלייזר הרבים שקיימים בארץ, נוכל למצוא גברים רבים לצד נשים רבות במכונים אלה. היעילות והאפקטיביות של הסרת השיער בלייזר, מוכחת כמתאימה גם לנשים וגם לגברים, ועל כן, גברים רבים כיום בוחרים להשתמש בשיטה זו גם כן להסרת השיער.

הסרת שיער בלייזר מהפנים – הכאב הוא לא נורא כמו שחשבתם

אחד המיתוסים הגדולים שקשורים להסרת שיער בלייזר היא כי מדובר על טיפול כואב בהרבה משטיפולים אחרים להסרת שיער אמורים לכאוב. אולם, מדובר על מיתוס גדול! רוב הלקוחות שמגיעים עם חשש לטיפול הראשון בלייזר, מגלים כי החשש היא מוגזם ולשווא, וכי הכאב הוא כאב נסבל לחלוטין.

לסיכום, אם אתם סובלים משיער עודף או לא רצוי באזור הפנים, באמצעות טיפולי לייזר מתקדמים, ניתן להסיר את השיער לצמיתות. יש חשיבות רבה לבחירת המקום, שכן ככל שהמכשיר יהיה איכותי ומתקדם יותר, ככה התוצאות יהיו טובות יותר גם כן.

הסרת שיער בלייזר מהפנים
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!