האם כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר בקיץ?

הסרת שיער בלייזר בקיץלאחר חודשי החורף הארוכים, הגעת מזג האוויר החם יותר באביב ובקיץ, מהווה תמיד הפוגה מבורכת. אנשים מתחילים להסתכל קדימה אל ימים עצלים מרגיעים לד הבריכה, או ליהנות מפיקניק על החוף.

אך לפני שניתן לשוב אל המכנסיים הקצרות ובגדי הים, נדרשת תחזוקת שיער גוף.

הסרת שיער בלייזר היא אחד התהליכים הקוסמטיים הנפוצים ביותר אשר מבוצעים במכונים קוסמטיים, בשל האלטרנטיבה הפופולארית אותה הם מציעים לאפשרויות הגילוח, השעווה או המריטה של שיער מיותר, בנוסף העובדה שניתן לעשות את הטיפול כמעט בכל אזור בגוף, אנשים רבים בוחרים להסיר שיער מהרגליים, הבטן ואפילו בכל הגוף.

אמצעי זהירות להסרת שיער בלייזר בקיץ

בדרך כלל, ממליצים מטפלים בלייזר לבצע את הטיפול במהלך החורף, אך הדבר אינו הכרחי כל עוד שומרים על אמצעי בטיחות נאותים. בחודשי הקיץ החמים, הדבר החשוב ביותר (ללא קשר להסרת שיער בלייזר), הוא להגן על העור ככל הניתן מפני נזקי קרינת שמש מזיקה.

משמעות הדבר היא, כי בזמן הטיפול, לפניו ואחריו, יש להשתמש במקדם הגנה גבוה על הגוף בכלל ועל האזור המטופל בפרט. אמצעי זהירות זה יסייע להגן על העור, ויאפשר להישאר קרוב ככל הניתן לגוון הטבעי שלו.

הדבר מבטיח ניגוד יפה בין צבע העור והשיער שטופל, וללייזר קל יותר ללייזר למקד את פיגמנט הצבע בשיער – מטרת הטיפול העיקרית, היות ולעיתים קרובות, כאשר העור שזוף מידי, הלייזר מתקשה "להבחין" בשיער.

בנוסף, ולשם הבטיחות, מומלץ ליידע את המטפל בלייזר על כל שינוי בריאותי אותו חווה המטופל בזמן הטיפול, או תרופות אותן הוא נוטל לפני הטיפול או במהלכו. במיוחד יש ליידע את המטפל על הכוונה להשתזף או להיחשף במידה מוגברת לשמש. לעיתים, שינויים אלו עשויים להשפיע באופן משמעותי על איכות הטיפול.

באמצעות דבקות בנקודות מפתח אלו, ניתן בקלות לעבור את הטיפול ולהתכונן לקיץ נטול שיער.

הכנה לתהליך הסרת שיער בלייזר בקיץ

בדומה לכל התהליכים הרפואיים, הסרת שיער בלייזר דורשת הכנה על מנת למקסם את הצלחת הטיפול תוך מזעור הסיכונים. לכן, במשך שישה שבועות לפני הטיפול להסרת שיער, יש להגביל את המריטה והשעווה על מנת לאפשר לשורשי השיער לצמוח, ולאפשר ללייזר להגיע באופן אופטימאלי אל זקיק השיער.

הימנעות מחשיפה לשמש בתקופת הטיפול חשובה ביותר. עור שזוף עלול לגרום לתהליך להיות פחות יעיל ולהגדיל את הסיכונים לסיבוכים לאחר הטיפול.

לאחר התהליך

עם השלמת התהליך, מקבלת המטופלת (או המטופל) שקיות קרח וקרם אנטי דלקתי על מנת להקל על כל אי נוחות או כאב. מומלץ בחום למרוח קרם הגנה במשך ארבעה עד שישה שבועות לאחר הטיפול, על מנת למנוע שינויים זמניים בצבע העור.

אם קיים צורך בטיפול נוסף, יש להמתין תקופה של ארבעה עד שישה שבועות לפני קבלת הטיפול הנוסף. לאחר שלושה עד חמישה מפגשי טיפול, תשעים אחוזים מהמטופלים חווים אובדן שיער לצמיתות באזור המטופל.

טיפולי הסרת שיער בלייזר בקיץ – המלצות

טיפולי הסרת שיער בלייזר וקיץ, הם שילובים שאינם אופטימאליים בדרך כלל, היות ומומלץ להימנע מחשיפה לשמש לפני הטיפול, במהלכו ולאחריו.

אך מרבית מכוני הסרת שיער בלייזר משתמשים היום בטכנולוגיות חדשניות ומאפשרים הענקת טיפולים איכותיים ובטוחים גם בחודשי הקיץ, כל עוד מקפידים לבצע את כל הנחיות הבטיחות.

הסרת שיער בלייזר בקיץ
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!