הסרת שיער בלייזר מהגב והכתפיים

גברים רבים סובלים מצמיחת שיער מוגברת באזור הגב והכתפיים. למרות ששיער מאופיין כסימן לגבריות, הוא עלול להיות מעצבן ומביך, כאשר צמיחת השיער יוצאת מכל שליטה.

הדבר נכון ביותר בעונת הקיץ, כאשר אנשים מגיעים אל חוף הים על מנת לנפוש מעט. גברים בעלי צמיחת שיער שאינה רצויה בגב ובכתפיים, מעדיפים להסיר את השיער על מנת להיראות אסתטיים. בנוסף, שיעור יתר באזורים אלו הוא פשוט אינו נוח בעונות החמות.

הסרת שיער בלייזר הוכחה כשימושית ויעילה בשל היותה בעלת השפעה לטווח הרחוק. מספר הולך וגדל של גברים מבצעים היום טיפולי הסרת שיער בלייזר מהגב והכתפיים ואפילו מהידיים, בעיקר בשל הנוחות אותה מציע הטיפול. גברים שמחים לעבור תהליך זה מכיוון שהוא מאפשר להם שלא להטריד עצמם בשיטות קלסיות בעלות השפעה זמנית.

תיאור מלא של התהליך

קרן מלייזר עוברת דרך העור ללא פגיעה בו. היא נספגת על ידי מלנין, פיגמנט כהה בשיער, ולאחר מכן מומרת לאנרגיית חום, המאפשרת הרס של בסיס זקיק השיער, ומונעת צמיחה מחודשת שלו, ללא פגיעה בעור מסביב לאזור הטיפול. גם אם מתרחשת צמיחה מחדש של השיער, הוא צומח באופן עדין ודק יותר.

התהליך כרוך בדרך כלל בשישה עד שמונה מפגשי טיפול, המבוצעים אחת לשישה שבועות, על מנת לטפל בכל משטחי השיער בגב ובכתפיים. יחד עם זאת, מספר המפגשים משתנה מאדם לאדם בהתאם לסוג העור, צבע השיער, עוביו ומצב השיעור.

צבע השיער השונה וצורת הזקיק משפיעים אף הם על תזמוני מפגשי הטיפול. בשלב מסוים במהלך הטיפולים, זקיקי השיער הופכים רגישים לטיפול בלייזר ואז הם ניתנים להסרה באופן קבוע. מכאן הצורך בהקפדה על ביקורי מעקב לטיפול בזקיקים שלא היו בצמיחה בשלבים קודמים של הטיפול.

ביקורי תחזוקה נדרשים אף על מנת להסיר שיער מזקיקי שיער חדשים אשר מתחילים לצמוח. מסיבה זו, מומלץ להקפיד על שניים עד שלושה ביקורי תחזוקה מידי שנה. אם מטופל סובל משיער כהה על גבו וכתפיו, והוא בעל עור כהה טבעי, עדיין הוא עשוי להפיק תועלת מטיפול לייזר להסרת שיער, אך הוא יידרש לטיפולים נוספים בדרך כלל על מנת להשיג תוצאות משביעות רצון.

אמצעי זהירות

מומלץ לגברים או נשים המחליטים לעבור טיפול לייזר להסרת שיער מהגב או הכתפיים, למצוא מרפאה מקצועית בעלת צוות מקצועי ומוסמך לביצוע התהליך. מומלץ לבדוק בזהירות את המרפאה ואף להשוות מחירים, היות וקיימות מרפאות מסוימות אשר מציעות מחיר זול בהרבה מאחרות, לכן יש לנהוג בחכמה ולבדוק היטב את הסיבה.

אף אדם אינו מעוניין לסכן את בריאותו. המחיר אינו צריך להוות שיקול, אלא השירות והביצועים הניתנים למטופלים הם ההיבטים החשובים ביותר אותם יש לבדוק היטב.

יש להימנע מחשיפה לשמש או מביקורים במכוני שיזוף במשך כשלושה שבועות לפני טיפול הסרת השיער בלייזר מהגב והכתפיים. מרפאות לטיפולי לייזר מעסיקות יועצים מנוסים אשר יעניקו למטופל את הייעוץ המתאים לסוג העור שלו, כמו גם הסבר על אופי הטיפולים אותם יקבל.

הסרת שיער בלייזר מהגב והכתפיים
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!