מהו טיפול הסרת שיער בלייזר חזה ובטן?

הסרת שיער בלייזר חזה ובטןאחד מאזורי הגוף אשר בהם השאיפה היא למראה חלק ככל האפשר – בעיקר אצל נשים אבל לא רק – הוא אזור החזה והבטן. כתוצאה מכך, עלתה עם השנים הפופולאריות של טיפולי הסרת שיער בלייזר באזורים אלה.

אנחנו נתייחס כאן למאפיינים העיקריים של הטיפול, וכן נעניק דגשים חשובים בדרך לבחירה נכונה של הגורם המטפל.

על הסרת שיער בחזה ובבטן

אז מדוע להסיר שיער בחזה או בבטן? אם תשאלו את השאלה נשים, בוודאי תקבלו תשובה שמאפיינת הופעה של שיער גם במקומות אחרים בגוף: אחרי הכול, בחברה המודרנית התרגלנו לכך שמראה חלק, בייחוד אצל נשים, נחשב לאסתטי הרבה יותר. ואזור הבטן, אשר חשוף במקרים רבים (למשל, הליכה לים), מצריך הסרת שיער כמעט תמיד, בתדירות זו או אחרת.

ומה בנוגע לגברים? ובכן, כאן תמצאו אנשים הטוענים כי מראה שעיר נחשב דווקא לגברי. אלא שלפעמים הוא עובר את גבולות הטעם הטוב. לא מעט גברים מתביישים מכך ששיער החזה מבצבץ לו מבעד לחולצה, ואחרים מתביישים להסתובב ללא חולצה כלל. וזה עוד בלי להזכיר את הספורטאים למיניהם, אשר גוף חלק משפר את היכולות הגופניות שלהם לאין ערוך.

כך מתבצע הטיפול

אחת הסצנות הזכורות בסרט "בתול בן 40", היא זו בה סטיב קארל מסיר את שערות החזה העבות שלה באמצעות שעווה, על כל הכאבים והצרחות שבכך.

כל מי שהתנסה בכך במציאות, יוכל להעיד על חוויה דומה, גם אם פחות מוקצנת. בנוסף על כך, ברור גם שהשיער בחזה ממהר לצמוח, כך שהטיפולים המסורתיים הופכים ליעילים אפילו פחות. אלא שכשזה נוגע להסרת שיער בלייזר, נדמה כי המשחק הופך להיות מעט פשוט יותר.

כל טיפול הסרת שיער בלייזר נמשך בין 15 דקות לשעה, תלוי במאפיינים הספציפיים של האזור המדובר. כמובן שאין לצפות להסרה מוחלטת של השערות תוך טיפול אחד, אלא נדרשים לרוב בין שלושה לשישה טיפולים. לאחריהם, כמות השיער על הגוף תקטן בצורה משמעותית, כשטיפולים מוצלחים אף יעשו זאת לצמיתות.

כמה זה עולה?

בדרך כל, המעוניינים להסיר שיער באזור צריכים לבחור בין מספר אפשרויות: ככלל, הבחירה היא בין אזור החזה, אזור הבטן או שניהם גם יחד. אפשר בהחלט לטעון כי בחירה בשני האזורים גם יחד יוצאת משתלמת יותר בטווח הרחוק: למשל, הסרת שיער בחזה בלבד עולה לרוב בין 2,000 ל-3,000 ש'ח, כשהוספה של אזור הבטן תעלה את המחיר לעד 3,500 ש'ח. הפער במחירים אמנם קיים, אך הוא אינו משמעותי יתר על המידה.

בנוסף על כך, ראוי לתת את הדעת על נקודה מרכזית נוספת, והיא שקיימים הבדלים מהותיים בין החברות השונות הפועלות בתחום. הסרת שיער בלייזר היא תחום תחרותי ביותר, עם הבדלים של עשרות אחוזים בין החברות השונות.

ברמה המעשית, מדובר בפער שעשוי להגיע לכמה אלפי שקלים. לכן, מומלץ מאד לבצע השוואת מחירים טרם הבחירה, ולראות את ההצעות של הגורמים השונים שפועלים בו.

אז איך מתחילים?

החלטתם לבצע הסרת שיער בחזה, בבטן או בשניהם? יפה מאד. כעת, עליכם לבחור את הגורם שיבצע את הטיפול החשוב הזה עבורכם.

סוגיית המחיר, כפי שהראינו מעלה, היא קריטית, אך לא המשתנה היחידי שנכנס לתוך המשוואה. כך, חשוב מאד לעמוד על טיבו של הגורם המטפל, בין השאר מבחינת הניסיון המקצועי שלו בסוג זה של טיפול, והרשיונות אשר נדרשים לעיסוק בו.

יש לשוחח עם אותו גורם, ולראות את תכנית הטיפולים שהוא מציע עבור הסרת השיער. מרגע שעושים זאת, הדרך למראה החלק של הגוף קצרה הרבה יותר.

הסרת שיער בלייזר חזה ובטן
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!