מהי הסרת שיער בלייזר לגברים?

הסרת שיער בלייזר לגבריםהגבר המודרני, המטרוסקסואל, המטופח, המסוגנן, או כל הגדרת מודעות עצמית אחרת, כבר אינו נחשב ליוצא דופן כאשר הוא מקפיד לטפל במראה שלו.

בהתאם, אין סיבה שגברים לא יקבלו טיפולי לייזר להסרת שיער על מנת ליהנות מהשפעות הטיפול והטבותיו לטווח הארוך, בדומה לנשים.

זוהי שיטת טיפול יעילה ללא כאבים, המלווה באי נוחות קלה בלבד. הלייזרים המשמשים בטיפול להסרת שיער הם בעלי דיוק ממוקד, כך שהם מסירים את זקיקי השיער מבלי לפגוע בעור.

הטיפול מבוצע בטכניקה מתקדמת, ומבוצע ישירות על בסיס הזקיק. כלומר, לייזר יכול לעבוד ללא כל אנרגיה מבוזבזת כאשר הוא מחמם את זקיק השיער, מסיר אותו ומונע את צמיחתו החוזרת.

תהליך הסרת שיער בלייזר לגברים

על מנת להשיג תוצאות משביעות רצון, יש להשלים את סדרת הטיפולים. בפגישת הייעוץ עם המטפל מוערך גוון העור, צפיפות השיער ועוביו, וניתן לשער את מספר הטיפולים הדרושים להשלמת התהליך. בסוף הטיפול שורש השיער מושבת באופן המונע את צמיחתו מחדש.

ניתן להבחין בתוצאות משמעותיות כבר לאחר הטיפול הראשון, והאזור המטופל נראה חלק יותר. מומלץ להימנע מחשיפה לשמש בזמן הטיפול להסרת השיער בלייזר היות והעור הופך לרגיש יותר לקרינת שמש.

ככל שהשיער עבה יותר, כך קל יותר להסירו על מנת להגיע לתוצאות משביעות רצון. מסיבה זו, הסרת שיער בלייזר לגברים היא אידיאלית.

הסרת זיפים בלייזר

רוב הגברים יסכימו כי יהיה נחמד שלא להתגלח מידי יום. הסרת הזיפים בלייזר היא אפשרות אטרקטיבית עבור גברים שפשוט מאסו בשחיקה היומיומית של גילוח. שיטה זו מאפשרת לגברים ליהנות מהתחושה החלקה על הפנים באופן קבוע.

האזור מתחת לצוואר הגברים הוא אזור הגילוח הבעייתי ביותר. טיפולי הלייזר יעילים בסיכויי הצלחה של עד תשעים אחוזים להסרת שיער, ולאחר מספר טיפולים, השיער צומח בעדינות ובאיטיות יותר, עד שהוא חדל לצמוח כמעט לחלוטין.

טיפולי הסרת שיער בלייזר מהחזה והגב

אלו הם אזורים פופולאריים נוספים עבור גברים אשר מבקשים לטפל בשיער שאינו רצוי. חזה חלק ונטול שיער, לצד שרירי בטן וגב חלקים, מהווים תמונת גוף אידיאלית בקרב גברים רבים, אשר מבקשים לקבל מראה נקי וחלק יותר.

הסרת שיער בלייזר לגברים מסוגלת לטפל בשטחי שיער גדולים כמו החזה בפרק זמן קצר. בדרך כלל, מצריך הטיפול כשישה עד שמונה מפגשים על מנת לטפל בשטח באופן מלא. יש לקבל ייעוץ מלא מהמטפל לפני הטיפול, ולשאול את כל השאלות הרלוונטיות אודות התוצאות להן ניתן לצפות.

תוצאות הסרת השיער בלייזר לגברים הן משביעות רצון ביותר ונשמרות לטווח ארוך. התהליך מלווה במינימום של תופעות לוואי וסיכונים, אשר גם אם הם מופיעים, השפעתם קטנה וזמנית ביותר, ולכן משתלם ומומלץ ביותר לגברים להתחיל בסדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר בהקדם האפשרי.

הסרת שיער בלייזר לגברים מהם השלבים בתהליך?

באופן כללי, הדבר הראשון שאתם צריכים לשים אליו לב הוא לבחון אילו אזורים בגוף מפריעים לכם בהיבט של שיעור או שיעור עודף. יש גברים שרוצים לבצע הסרת שיער בלייזר רק באזור החזה, אחרים רוצים לשלב כמה אזורים ולכן זה משהו שחשוב לשים אליו לב. בשלב השני, תצטרכו לבצע סוג של השוואה בין כמה מכונים המבצעים הסרת שיער בלייזר לגברים, בהתאם לאזור המגורים שלכם או בהתאם לאזור שבו אתם עובדים. יש חשיבות רבה לנושא הזה, שכן אמור להיות לכם נוח להגיע לאותו מכון המתמחה בביצוע הסרת שיער לגברים בלייזר, שכן יש להתמיד בכמה טיפולים לאורך זמן בכדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

קריטריונים לבחירה

בהיותכם בוחרים מכון לביצוע הסרת שיער לגברים, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב.

  1. זמינות- כאמור, בחרו מקום שיתאים לכם בהיבט של זמינות ובכל אופן, שווה לקבוע תורים כמה שבועות קדימה, זאת בכדי שתהיו מכוסים בהיבט הזה.
  2. מקצועיות וידע- כמובן שיש חשיבות רבה לבחירת מכון מקצועי עם הידע המתאים והניסיון המתאים, שוב בהתאם לאזורים שאתם רוצים לכסות ובהתאם לסוג העור וגוון העור שיש לכם. היום קיימים מגוון די גדול של מכשירים המסייעים בהסרת שיער ולכן ככל שהמכשיר שתבחרו יהיה טכנולוגי יותר ומתקדם יותר, הסיכוי לתוצאה טובה יותר, יעילה יותר תחזיק מעמד לאורך זמן עולה וזו כמובן המטרה שלנו.
  3. מחיר- היום טיפול עבור הסרת שיער בלייזר לגברים נע בין 300-1,000 ש“ח לטיפול, זאת כאשר המחיר משתנה ותלוי במגוון של קריטריונים כמו מיקום המכון (לרוב באזורים כמו תל אביב או הרצליה, המחיר יהיה גבוה יותר, בהשוואה לבאר שבע או אשדוד), סוג המכשיר בו עושים שימוש ועוד. השוו בין כמה מקומות ובחרו מקום שמספק מענה מקצועי מצד אחד, ומחיר הוגן מצד שני.

לסיכום, באמצעות הסרת שיער בלייזר, תוכלו להנות מהמראה הנקי והאסתטי עליו תמיד חלמתם. כדי להנות מתוצאה מושלמת, חשוב לשים דגש על ההוראות כמו למשל להימנע מחשיפה לשמש.

הסרת שיער בלייזר לגברים
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!