הסרת שיער בלייזר מכל הגוף

הסרת שיער בלייזר מכל הגוףהסרת שיער בלייזר היא הליך קוסמטי אשר הופך להיות פופולארי יותר ויותר. זוהי שיטה שאינה פולשנית ונוחה אשר נועדה להסיר את השיער מרוב חלקי הגוף ואף למנוע ולהפחית צמיחת שיער חדש.

טכניקת הסרת שיער בלייזר

הטיפול מבוצע כאשר כל מפגש מטפל באזור אחר בגוף, החל מהפנים ועד לרגליים. התהליך עשוי להימשך בין מספר דקות למספר שעות עד להשלמתו, בהתאם לאזור הספציפי בגוף בו מתמקד הטיפול. הלייזרים הנפוצים ביותר מנצלים את קרן הלייזר בעוצמת אנרגיה נמוכה. קרן זו עוברת דרך עור המטופל, ונמשכת אל פיגמנט השיער. האנרגיה עוברת את השיער ונספגת באמצעות זקיקי השיער הנמצאים בשלב הצמיחה הפעיל, וכך מושבת הזקיק בשכבה העמוקה יותר של העור.

זקיקי השיער אשר נמצאים בשלב רדום, אינם מושפעים מהטיפול. ברוב המקרים, מלווה הטיפול בכאב קל, ולכן יש לבצע הליך זה אצל מומחה בלבד. ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר באופן בטוח כמעט על כל חלקי הגוף. תהליך זה מיושם לרוב על הרגליים, הגב, הפנים, בתי השחי, הידיים ואזור המפשעות. מומחים להסרת שיער מסייעים למטופלים להתגבר על מבוכה אפשרית, ואף מציעים דרכים להתמודד עם הכאב ואי הנוחות הקלה אשר עלולים ללוות את התהליך. בכך הופכים אנשי מקצוע אלו את תהליך הסרת השיער ליעיל ואפקטיבי כפי שהוא יכול וצריך להיות.

למי מיועד הטיפול?

עד לאחרונה, הסרת שיער בלייזר מכל הגוף עבדה באופן הטוב ביותר על מטופלים בעלי עור בהיר ושיער כהה.

היום, מכוני קוסמטיקה מתקדמים מציעים את המילה האחרונה בטכנולוגיית לייזר אשר מאפשרת למטופלים, נשים או גברים, לעבור את התהליך באופן בטוח, יעיל ומשביע רצון, גם אם הם בעלי עור כהה יותר.

יתרונות הסרת שיער בלייזר

  • הטכניקה אינה פולשנית, היא עדינה ומסירה את השיער הלא רצוי מרוב חלקי הגוף.
  • הסרת שיער בלייזר מטפלת בשטחים גדולים ביעילות, היות והיא מסירה קבוצות שיער שלמות בכל טיפול.
  • הטיפול הופך את צבע העור והגוון שלו לאחיד יותר.
  • אי הנוחות בעקבות הטיפול היא מינימאלית.
  • הטיפול יעיל בהרבה מתחליפי טיפול דוגמת שעווה, גילוח או מריטה.
  • הטיפול אינו כרוך בזמן השבתה וניתן לשוב באופן מיידי לשגרת היומיום.

וכמובן, היתרון הברור ביותר: סיפוק בעקבות שיפור המראה ואיכות החיים.

השיקולים לביצוע הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר מכל הגוף היא תהליך מתמשך אשר דורש מפגשים מרובים היות והוא מיושם רק על שטחי שיער פעילים, ולא כל זקיקי השיער פעילים בו זמנית. השיקולים בהם יש להתחשב כוללים:

  • לעיתים המטופל עלול לחוות אדמומיות קלה על העור, או נפיחות קלה מסביב לאזור המטופל.
  • מומלץ למרוח קרם הגנה עבור כל אזור מטופל אשר עלול להיות חשוף לשמש.
  • מטופלים בעלי עור כהה עשויים שלא להגיב היטב לטיפול בשל פער בלתי מספק בין פיגמנטציית העור וצבע השיער או עוביו.
  • שיער בלונדיני, אפור או לבן, מגיב פחות טוב לטיפול, בשל העדר שפע פיגמנט בשיער.

הסרת שיער בלייזר מכל הגוף – כך עשוי להיראות שלב ההכנות לפני ביצוע הסרת שיער בלייזר מכל הגוף

בדומה לכל מעבר של הליך רפואי מורכב כלשהו שדורש הכנות רפואיות מקדימות, זאת לדוגמת מעבר של ניתוחים, וכיוצא בזאת – גם הסרת שיער בלייזר מכל הגוף הוא הליך רפואי שדורש מספר צעדים מקדימים לפני מעבר פיזי שלו. בראש ובראשונה, יהיה עליכם להיפגש לפגישה מקדימה למעבר הטיפול להסרת השיער בלייזר עם רופא עור. יחד עם רופא העור, תבינו מה הוא האזור שאתם מעוניינים לטפל בו בגוף, ומה הן המטרות העיקריות שאתם רוצים להשיג מהטיפול להסרת השיער בלייזר. לאחר מכן, רופא העור יהיה אחראי על להבין מה הן המגבלות השונות בביצוע הסרת השיער בלייזר, זאת בהסתכלות על צבע השיערה, עוברי השיערה, חוזק שורש השיערה, וסוג העור של המטופל עצמו. בנוסף, רופא העור יהיה אחראי על בדיקה של דברים שונים שעשויים למנוע מהטיפול להתבצע כשורה ובהצלחה, זאת לדוגמת נטילה של תרופות מסוימת, אינדקציה למחלות מסוימות, וכיוצא בזאת.

הסרת שיער בלייזר מכל הגוף – כיצד הליך הטיפול עצמו עשוי להיראות?

אנשים רבים מתקשים להתמודד עם הכאב שכרוך שמעבר של הליך הסרת השיער בלייזר. עבור אותם אנשים, ניתן יהיה למרוח משחה מיוחד אשר מרדימה את האזור המקומי בו אנחנו מעוניינים לבצע את הסרת השיער בלייזר, וכך החוויה של המטופל עצמו, תהינה פשוטה וקלה הרבה יותר. את המשחה הזו, מומלץ למרוח בעיקר כאשר מדובר על אזורים בגוף בעלי סף סבל נמוך יותר – זאת לדוגמת, המפשעה, בית השחי, וכיוצא בזאת. במהלך הטיפול עצמו, טכנאי הבדיקה יעביר את המכשיר להסרת השיער בלייזר בצורה נקודתית ודייקנית על כל אזור בגוף. הטיפול להסרת השיער בלייזר הוא טיפול שמחולק לפגישות, וכל פגיעה עשויה להיות בין חצי שעה לשעה בסך הכל.

לסיכום, הסרת שיער בלייזר מכל הגוף נחשב בין הטיפולים הנפוצים בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה. כל שנותר לכם הוא לבחור את המכון המקצועי, היעיל והטוב ביותר עבורכם. כמובן שניתן לעשות השוואה בין כמה מכונים ורק לאחר מכן לקבל החלטה.

הסרת שיער בלייזר מכל הגוף
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!