מהו טיפול הסרת שיער בלייזר מהגבות?

הסרת שיער בלייזר גבותטיפולים של הסרת שיער בלייזר זוכים להצלחה מרשימה בכל רחבי העולם. למעשה, מדובר בשיטה וותיקה למדי, שמבוצעת על פי רוב במכונים מוסדרים או על ידי רופאים מוסמכים ובפיקוחם.

לא מעט מיתוסים נרקמו עם השנים אודות טיפולים אלה, חלקם מבוססים על המציאות וחלקם בלתי נכונים בעליל. בין המיתוסים השגויים נמצאים למשל אלה שטוענים שמדובר בשיטה שמתאימה להסרת שיער רק מאזורים גדולים בגוף, בעוד שלמעשה השיטה יכולה להראות תוצאות טובות גם לאזורים מצומצמים ורגישים כדוגמת הגבות.

בטיחות מעל לכל

הדבר הראשון שחשוב לקחת בחשבון בעת הפנייה לטיפולי הסרת שיער מאזור הגבות (פעולה המכונה לעיתים עיצוב גבות) הוא שהמטפל צריך להיות מקצועי, כזה שדואג לנקיטת אמצעי זהירות נדרשים.

בשונה בטיפולי לייזר שנועדו להסרת שיער באזורים אחרים בגוף כגון גב, חזה, זרועות, מפשעה, הרי שלאזור הגבות ישנה משמעות מיוחדת. נקיטת פעולות לא מקצועית ולא זהירה יכולה להוביל ליצירת נזקים חמורים לעיניים ולראייה. לכן, חשוב מאוד לוודא עם המטפל עוד לפני תחילת הטיפול שהוא נוקט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים, על מנת לצמצם את הסיכון.

למה גבות?

לאחר שראינו עד כמה חשוב להקדיש תשומת לב לנושא הבטיחות, כדאי להקדיש מחשבה לשאלה מדוע בעצם פונים רבים כל כך לטיפולי לייזר לעיצוב וסידור גבות.

התשובה לכך נעוצה בעובדה שלפנים האנושיות ובמיוחד לעיניים ולסביבתן ישנה חשיבות מיוחדת. באמצעות הפנים מתבצעת תקשורת מילולית ולא מילולית, כאשר לעיניים ולגבות תפקיד חשוב בהעברת מסרים מאדם אחד לשני.

עיצוב שיער הראש וסידור גבות גם נחשבים בקרב רבים (ובעיקר רבות) לפעולות אסתטיות בסיסיות ביותר, לצד איפור פנים, לק ואודם. כאשר הגבות אינן מסודרות, או כאשר הן נראות פרועות או עבותות מידי, הדבר עשוי להתקשר עם מראה מוזנח.

לייזר להסרת שיער

הסרת שיער בלייזר, הן באזור הגבות והן באזורים אחרים, הינו טיפול שמבוצע בהצלחה כבר לא מעט שנים. בתחום זה חלה התפתחות חשובה גם מבחינת המכשור שנעשה בו שימוש, גם מבחינת הטכניקות שבהן משתמשים המטפלים וגם מבחינת האוכלוסיות שמתאימות לטיפול.

בעוד שבעבר נהוג היה לדחות מטופלים פוטנציאליים רבים מביצוע הטיפול בשל חוסר התאמה, הרי שכיום הטיפול נמצא יעיל בקרב הרבה יותר מטופלים מאי פעם.

הצלחת הטיפול

הצלחת הטיפולים להסרת שיער ולעיצוב גבות באמצעות לייזר תלויה בכמה גורמים:

  • צבע השיער – צבע השערות של המטופלים והמטופלות משפיע באופן ישיר על היכולת להשיג תוצאות טובות בזמן קצר. למעשה ישנה חשיבות רבה לא רק לצבע השיער אלא גם להבדל הגוונים שבין צבע העור של המטופלים לבין צבע השיער. ככל שההבדל ביניהם גדול יותר, הטיפול יהיה יעיל ומהיר יותר.
  • שימוש במכשור חדיש – בשל העובדה שתחום הסרת שיער וסידור גבות הלייזר מוצע ללקוחות כבר שנים לא מעטות, ניתן למצוא מטפלים שעושים שימוש במכשירים חדישים בעוד אחרים עושים שימוש במכשירים מיושנים יותר. הדבר נובע לא מעט בשל מחירם היקר של מכשירים חדשים. בדרך כלל, הטיפול באמצעות מכשור חדיש ייתן תוצאות טובות יותר, אך בתנאי שהמטפל הינו בעל הכשרה מתאימה לעבודה עם מכשור זה.
  • ניסיונו של המטפל – לא פחות חשוב מסוג המכשיר, הצלחת הטפול היא גם פונקציה של מידת הניסיון של המטפל. במידה ומדובר במטפל בעל ניסיון רב, בפרט ניסיון בעבודה באזור הגבות, כך הצלחת הטיפול תהיה טובה יותר.
  • מאפיינים אישיים – ישנם מטופלים ששערם מגיב לטיפול טוב יותר בעוד אצל אחרים התוצאות תהיינה פחות טובות. זו בדיוק הסיבה לכך שיש מטופלים שזקוקים ליותר טיפולים על מנת להגיע לתוצאות משביעות רצון.
הסרת שיער בלייזר גבות
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!