מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר

מכשיר לייזר ביתיעבור אנשים הסובלים מתער הגילוח או שמוצאים את הגילוח כשיטה לחלוטין לא נוחה, עבור אנשים הסבורים כי הסרת שיער בשעווה מבולגנת מידי וכואבת, הפתרון המושלם להסרת שיער בלייזר הוא לרכוש מערכת ביתית.

המכשירים נועדו על מנת להסיר את השיער באמצעות פירוקו, החלשת השורש ועקירתו באופן המונע ממנו לצמוח שוב לטווח הרחוק מאוד.

מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר הוא אופציה חלופית לטיפולים במכון קוסמטי או במרפאה. ניתן לבצע את הטיפולים בפרטיות הביתית ובזמן הנוח, בעלות של מכשיר אישי. המכשירים השונים עובדים באופן דומה לטיפולים המקצועיים.

המועמדים הטובים ביותר לטיפולי לייזר ביתיים, בדומה לטיפולים הניתנים במכון, הם אנשים בעלי שיער כהה ועור בהיר. אנשים עם עור בהיר ושיער כהה זקוקים לטיפולים רבים גם במקרה זה, על מנת להשיג תוצאות אופטימאליות.

מכשירי הלייזר הביתיים אינם עובדים על שיער לבן והם הרבה פחות יעילים על שיער בלונדיני.

אמצעי בטיחות

למרות החיסכון המשמעותי בטיפולים מקצועיים במכון, יש לבדוק בזהירות רבה את מודל המכשיר בטרם רכישתו, על מנת שלא לבזבז כסף על מכשיר שאינו מקצועי. יש להקפיד לקרוא היטב את ההוראות והאזהרות לפני השימוש.

כך, למשל, יש להשתמש במכשיר הביתי רק על חלקי הגוף המומלצים לטיפול, על מנת למנוע נזק לעור. לדוגמה, אם המכשיר אינו מיועד לשימוש על עור הפנים, יש להישמע להוראות.

ההוראות נועדו לשם שמירה על הביטחון, נוחות השימוש, ולהבטיח כי לא יגרם נזק צריבה לעור. בהקפדה על ההוראות, ניתן להגיע לתוצאות איכותיות ומקצועיות ביותר.

למה ניתן לצפות מהתהליך?

הודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער בלייזר במכשיר ביתי מספקת תוצאות מוחשיות אמיתיות מבלי לגרום לכאב גדול מידי. עם הזמן, תופחת העלות הכוללת של המכשירים, ככל שהטכנולוגיה החדשה תהפוך להיות זולה יותר לייצור, ועוד מערכות יגיעו לשוק.

בדומה להליכים המבוצעים במכוני הסרת שיער, גם המכשירים הביתיים להסרת שיער בלייזר מורכבים מקרני אור אשר נועדו להסיר את השיער העודף. מכשיר הלייזר הביתי מקרין קרן אור חמה אל שורש השערה, ממית אותה וגורם לה לנשור.

תהליך הסרת שיער בלייזר במכשיר ביתי

המכשיר הביתי להסרת שיער בלייזר עובד באופן ידידותי וקל לתפעול. כל מכשיר מכיל ראש מתכלה מיוחד. כאשר הראש מוצמד אל משטח העור המטופל, מופעלת קרן האור בעוצמה זהה לעוצמה אותה מפיקים המכשירים במכוני הסרת השיער.

למכשיר קיימות מספר עוצמות, אותן ניתן להפעיל בהתאם לנתונים האישיים דוגמת צבע השיער, גוון העור, עוביד השיער ועוד.

ערכות המכשירים להסרת שיער ביתית מכילות עד שישה ראשים מתכלים, אשר כל אחד מהם מספק כ-750 הבזקי אור. זוהי כמות שמספיקה לסדרת טיפולים באזור ספציפי, או לטיפול אחד על כל הגוף. אורכו של כל טיפול הוא בין דקות ספורות על אזורים קטנים דוגמת בית השחי, ועד לחצי שעה באזורים גדולים כגון הרגליים.

ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!