מהו טיפול הסרת שיער בלייזר בשפם?

הסרת שיער בלייזר שפםאם תשאלו אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, הרי שאזור השפה העליונה הוא אחד המרכזיים בהם היו שמחים להימנע משיער עודף.

כבר שנים רבות, מיותר אולי לציין, ששפם אינו נמצא באופנה. אלא שגוף האדם לא יודע זאת, והשפם ממשיך לגדול לו – אלא אם בוחרים בדרך של הסרת שיער לצמיתות.

בשנים האחרונות, גברים ונשים רבים החליטו להימנע מהליכי הגילוח והסרת השיער ההולכים וחוזרים באזור זה, ובחרו בדרך של הסרת שיער בלייזר.

ההיבט המגדרי של הסרת השיער בשפם

אין ספק שישנם גברים אשר אינם מעוניינים בהכרח במראה פנים חלק לחלוטין. כך, קיימות אופנות מסוימות, דוגמת השארת שיער באופן חלקי באזורים שונים בגוף, זקן תיש וכן הלאה. עבורם, יש לא מעט אפשרויות של הסרת שיער בלייזר, שעה שרבים בוחרים לעשות זאת רק באזור מסוים, להשאיר חלק מהשיער וכן הלאה.

לעומת זאת, בצד הנשי התמונה ברורה הרבה יותר. כל שיער באזור זה נחשב לפגם אסתטי, כך שפתרון הסרת השיער לצמיתות הופך ללגיטימי במידה ניכרת. למעשה, העובדות מראות כי זהו אחד מטיפולי ההסרה הנפוצים ביותר בקרב נשים, המעוניינות במראה אסתטי וחלק ככל האפשר.

כך זה מתבצע

ברמה הכללית, אין טיפול הסרת שיער בלייזר בשפם שונה מכזה הנערך באזורים אחרים בגוף. בכל המקרים, קרני הלייזר נועדו לחמם את שורש השערות, ובכך למעשה להביא להרס מוחלט שלהן – כזה אשר ימנע גם צמיחה מחודשת של השיער. זאת, כמובן, להבדיל מהסרת שיער לפרק זמן מוגדר מראש, לרבות דרך שימוש בסכין גילוח או בשעווה.

כשזה נוגע לשפם, הרי שטיפולי הסרת השיער נחשבים למורכבים פחות מאשר באזורים אחרים, ולו מכיוון שיש כאן שטח קטן שנכנס לתמונה.

רבים מהאנשים שעברו טיפול מסוג זה מדברים על כך שאין כמעט כאבים בנמצא, והסיכון גם כן לא קיים. עם זאת, יש להיערך בהחלט לתופעות לוואי אפשריות: הרגשה כללית של חוסר נוחות, או אפילו עקצוצים וגירויים שונים בעור, הופכים לא פעם לכורח המציאות, אך חולפים כעבור מספר ימים.

למי מתאימים הטיפולים?

הסרת שיער, כידוע, היא בעלת אחוזי הצלחה גבוהים יחסית – אך כאלה שתלויים גם במאפייני המקרה הנתון. בדומה לאזורים אחרים בגוף, גם כאן התוצאות יהיו מרשימות יותר עבור כאלה אשר גוון העור שלהם בהיר באופן יחסי, וזאת מכיוון שהבדלי הצבע בינו לבין זקיקי השיער יהיו ברורים יותר.

גם המאפיינים ההורמונליים של גוף האדם, בעיקר אצל נשים, מהווים משתנים מרכזיים במשוואה הזו. פעילות הורמונלית עמוסה, כפי שמאופיין לא פעם אזור הפנים, עלולה להביא לכך שהשיער ימהר לצמוח בחזרה. ועדיין, באזור הפנים השפם נחשב לבטוח יחסית להסרת שיער, ואחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

הסוגיה הכלכלית

בדרך כלל, על מנת לבצע הסרה מוחלטת ומוצלחת של השיער באזור השפם, נדרש יותר מטיפול אחד, עם זמן המתנה של מספר חודשים בין טיפול לטיפול. כל טיפול אורך כחצי שעה.

תכנית הטיפולים נקבעת על פי מאפייני האדם, בין השאר ביחס לכמות השיער שהוא מעוניין להסיר, בקצב הצמיחה וכן הלאה. מחירו של כל טיפול נע סביב כמה מאות שקלים, וההסרה כולה מגיע לאלפי שקלים: סכום שיש לתת עליו את הדעת, גם אם זול יותר מאשר הסרת שיער באזורים אחרים בגוף.

כך עושים זאת נכון

החלטתם שאתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר בשפם? יפה מאד. הצעד הבא שלכם צריך להיות פנייה לגורם מקצועי בתחום, אשר המומחיות שלו היא הסרת שיער בדרך זו.

על פי מאפייני המטופל ורצונותיו, תיקבע אותה תכנית טיפולים שהזכרנו. חשוב לבדוק כי לגורם המטפל יש את כל האישורים והרשיונות לביצוע הסרת שיער בדרך זו.

הסרת שיער בלייזר שפם
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!