הליך הסרת שיער בלייזר ברגליים

הסרת שיער בלייזר ברגלייםזהו אחד האזורים בהם שיער מרבה לצמוח. הדבר גורם לקושי מהותי, בעיקר בקרב נשים, המעוניינות להיפטר מהשיער המיותר. הכוונה שלנו, כמובן, היא לאזור הרגליים. בשנים האחרונות, העובדות מראות כי יותר ויותר נשים בחרו בהסרת שיער באזור זה – לא רק לפני שהן הולכות לים או מתכוונות ללבוש קצר – אלא לצמיתות ובאופן מוחלט.

ואין שיטה טובה יותר לעשות זאת מאשר הסרת שיער בלייזר. אנחנו נתייחס כאן לדרך שבה מבוצע הליך זה, ליתרונותיו וכן נעניק לכן דגשים חשובים בדרך למעבר מוצלח שלו.

המאפיינים של הסרת שיער ברגליים

אז למה להסיר שיער ברגליים לצמיתות? הסיבה העיקרית לכך, ובכן, היא המאמצים שנדרשים לצורך הסרת השיער העודף פעם אחר פעם, שנחשב ללא אסתטי כלל (בעיקר עבור נשים).

עקב כמויות השיער הגדולות באזור זה, נדרש לבזבז זמן רב על גילוח או שעווה, המביאים לא פעם גם לתופעות לוואי ולגירויים מסוגים שונים. וזה עוד בלי להזכיר את הכאבים העזים, הנובעים מהכמות הגדולה של השיער הנמצאת באזור.

כשזה נוגע להסרה באמצעות הלייזר, חוקי המשחק משתנים במידה רבה. הדעה הרווחת היא שההסרה באזור זה, להבדיל אולי מטיפולים אחרים, נחשבת לפשוטה ביותר: אחרי הכול, הרגליים נחשבות לרגישות פחות מאשר אזורים אחרים בגוף האדם.

ואגב, רבים ממליצים לשלב את ההסרה ברגליים עם זו הנעשית באזורים אחרים של גוף האדם, המצריכים מספר טיפולים קטן יותר, מכונים רבים מציעים חבילות המורכבות מטיפולי רגליים ומפשעות, למשל, או שילוב עם טיפולים באזור בית השחי לדוגמה. וכאן בדיוק אפשר להתחיל לדבר כבר על הסוגיה הכלכלית.

כמה זה עולה?

כמעט תמיד, יהיה זה נאיבי לצפות להיפטר מכל שיער הרגליים, אחת ולתמיד, בפעם אחת. בדרך כלל, ההליך עצמו יימשך על פני כעשרה טיפולים, בני כשעה כל אחד, עם הפסקה של מספר שבועות ביניהם. אלה יביאו להפחתה הדרגתית של השיער הצומח, עד להפסקתו באופן כמעט מוחלט.

במקרים אחרים, מורכבים יותר להסרה מוחלטת, תופחת כמות השערות באופן ניכר, והגוון שלהן יהפוך לבהיר הרבה יותר. אחוזי ההצלחה של הטיפול, אם כן, גבוהים במיוחד, גם אם לא מוחלטים.

מורכבות ההליך, כמו גם מאפייני המטופלים, ישפיעו במידה מסוימת על העלות הכוללת של הטיפולים: בין השאר, מדובר כאן על משתנים דוגמת עובי השיער וצפיפותו, סוג פיגמנט הצבע וכן הלאה. עם זאת, ברוב המקרים הסכום הכולל שנדרש לשלם על הסרת השיער ברגליים נע בין 4,500 ל-6,000 ש'ח – השקעה בהחלט משתלמת עבור נשים רבות.

יש לזכור גם כי סכומים אלה הם חד פעמיים, וזאת להבדיל מהעלות הטיפולים אשר נדרשים להסרת השיער שלא לצמיתות. בכך ניתן אולי לחסוך לא רק מאמצים רבים בהסרה, אלא גם כספים בגין מכשירי הגילוח, ההסרה והשעוות למיניהם – בטווח הרחוק, לכל הפחות.

הכול מתחיל בבחירה נכונה

יש לזכור כי קיימים גם הבדלים בין המכונים השונים המבצעים הסרת שיער בלייזר ברגליים, בין השאר בנוגע לתג המחיר. עקב כך, מומלץ מאד לבצע השוואת מחירים בין מספר מכונים, ולבחור בזה שמעניק את המענה המתאים ביותר לצרכים. חשוב להדגיש כי תחום זה מאופיין בתחרות אדירה בין השחקנים השונים, דבר שפועל לטובתו של הלקוח, שנהנה ממבצעים משתלמים בעבור הסרת השיער חדשות לבקרים.

כמובן שחיוני לבדוק אם הגורם שמציע את ההסרה אכן מחזיק בכל האישורים והרשיונות הנדרשים, וכן שההליך מבוצע על ידי גורם מוסמך ומנוסה בתחום.

רצוי מאד לעקוב אחר תוכנית הטיפולים המוצעת, ולהקשיב להוראות הרופא אשר חולש על התהליך. התוצאות יהיו הדרגתיות, ואין לצפות לניסים בתחום הזה. עם זאת, ברוב המקרים התוצאה היא חיובית בהחלט, ומצדיקה כל אגורה ששולמה עבור התהליך.

הסרת שיער בלייזר ברגליים – מתי נבצע את הסרת השיער בלייזר והאם תוצאות הסרת השיער בלייזר נשארות לתמיד? 

בסופו של דבר, טיפול להסרת שיער בלייזר ככלל, ובפרט, הסרת שיער בלייזר ברגליים הם טיפולים אשר עומדים לראשותם של אנשים שמעוניינים להפחית את כמות השיער שצומחת באזורים מסוימים בגוף שלהם, זאת לדוגמת הרגליים. להסרת השיער בלייזר ישנן תוצאות נהדרות ומדהימות, תוצאות אלה כאמור, גרמו לכך שהסרת שיער בלייזר מהווה את אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם האסתטי כיום, אולם, טיפול להסרת שיער בלייזר הוא לא טיפול במבטיח תוצאות מושלמות. זאת אומרת, לא ניתן להבטיח לאף מטופל שהשיער לא יחזור לצמוח לעולם, ולרוב, אנחנו נבחים החזרה הדרגתית של צמיחת השיער באזורים אלה.

הסרת שיער בלייזר ברגליים – כיצד נראות ההכנות לקראת התחלת הטיפול להסרת השיער בלייזר

טיפול להסרת שיער בלייזר, ובפרט, הסרת שיער בלייזר ברגליים, הם טיפולים אשר דורשים הכנות מקדימות יסודיות. הדבר הראשון והחשוב ביותר, הוא מעבר של פגישה אישית עם רופא עור. רופא העור, יבין יחד עם המטופל דברים שונים, זאת לדוגמת – מה הם האזורים בהם המטופל מעוניין להסיר שיערות, מה הן המטרות הממשיות של המטופל מהטיפול, ומה הן המגבלות השונות שעומדות בפני המטופל. הרופא, יהיה אחראי על לבדוק מאפיינים שונים בצמיחת השיער של המטופל, זאת לדוגמת – עוברי השערות, צבע השערות, רגישות העור, וכיוצא בזאת – כל אלה נועדו להתאים את הטיפול בלייזר בצורה טובה יותר למטופל עצמו. בנוסף, רופא העור יהיה אחראי לבדוק האם ישנן מגבלות שונות לביצוע הסרת שיער בלייזר ברגליים, זאת לדוגמת – האם המטופל נוטל תרופות שעשויות למנוע את הצלחת הסרת השיער בלייזר, האם המטופל מחזיק במחלות רקע שמגבילות את הטיפול בלייזר, וכיוצא בזאת.

לסיכום, אם שיער ברגליים מפריע לכם, הסרת שיער יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. בחרו את המקום הטוב ביותר עבורכם בהיבט של מכשור, טכנולוגיה, מקצועיות, זמינות בתורים ומחיר הוגן. תוך מספר טיפולים תוכלו להנות מרגליים חלקות ונעימות ללא שיערות לאורך זמן. תמיד ניתן לשלב טיפולים מפעם לפעם כדי למקסם את התוצאה.

הסרת שיער בלייזר ברגליים
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!