טיפול הסרת שיער בלייזר באזור צוואר

הסרת שיער בלייזר צווארכשאנחנו מדברים על הסרת שיער בלייזר, ברור כי אזורים רבים בגוף האדם נכנסים לתמונה. אחד המרכזיים – בעיקר בקרב גברים אבל ממש לא רק – הוא אזור הצוואר. כך, רבים אשר סובלים משיער עודף באזור רגיש זה מעוניינים להסיר אותו לצמיתות.

כיצד זה מתבצע? ומהם המאפיינים הייחודיים של אזור הצוואר?

על הרגישות שבצוואר

הנקודה הראשונה שיש להבהיר נוגעת לסיבה בגינה בכלל בוחרים בהסרת שיער בצוואר. זו, מיותר לציין, אסתטית במהותה. אזור הצוואר נחשב ליפה יותר כשהוא חלק משיערות, ועודף שיער בו פוגם במראה הכללי. תוצאה אפשרית של כך היא ירידה בביטחון העצמי של הסובל מכך, ושאיפה למראה חלק ככל הניתן.

חשוב להדגיש שבניגוד לאזורים אחרים בגוף, הצוואר חשוף לעיני הבריות בכל שעות היממה. לא ניתן להסתיר את השיער העודף שבו, מה שמעלה בעשרות מונים את חשיבותם של טיפולי הסרת השיער, ובכלל זה אלה המתבצעים באמצעות קרני הלייזר.

הגורמים שיקבעו את הצלחת הטיפול

כאשר מעוניינים בהסרת שיער, באזור הצוואר כמו בכל אזור אחר בגוף, נדרש לבצע הליכי הכנה מסוימים, על פי הנחייתו של הגורם המטפל. ברוב המקרים, יבקש המטפל מאותו אדם להימנע מחשיפה ממושכת לשמש בשבועות שלפני הסרת השיער, כמו גם בין הטיפולים השונים – ידוע הרי כי הסרת שיער מבוצעת לרוב במספר שלבים, אשר בכל אחד מהם מטופל אזור ספציפי בגוף.

ככלל, טיפול הסרת שיער בלייזר בצוואר יהיה יעיל במיוחד כאשר המדובר הוא בעור בהיר. זו גם הסיבה ששיזוף רב, הנגרם מחשיפה רבה לשמש, פוגע ביעילות של הטיפול, לעיתים עד חוסר הצלחה מוחלטת.

כך מתבצע הטיפול

חשוב מאד להגיע לטיפול הסרת השיער בלייזר עצמו כשהעור נקי מכל אותם קרמים או תכשירים שונים, שהשימוש בהם נפוץ בוודאי בתרבות הנוכחית. כמו כן, אין לשלב את ההסרה בלייזר עם אמצעים אחרים המיועדים למטרה זו, דוגמת שעווה. למעשה, ההסרה מצריכה עור חלק לחלוטין, ולכן לפני הטיפול נעשה גילוח של האזור.

ההסרה עצמה נעשית באמצעות מכשיר ייעודי, אשר שולח קרני לייזר אל אזור הצוואר. קרניים אלה יפגעו בשורשי השערות עד להרס מוחלט שלהן, ובכך למעשה עשויות למנוע צמיחה מחודשת של השיער.

למה רק עשויות? מכיוון שבטיפול זה, דוגמת טיפולים אחרים להסרת שיער, אחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד, אך לא מושלמים.

השלבים שלאחר הטיפול

ומה בנוגע לרגעים שאחרי? ובכן, כאן ניתן להצביע על מספר תופעות לוואי אפשריות. נפיחות או אדמומיות באזור הצוואר הן לגיטימיות בהחלט, אך חולפות לרוב תוך פרק זמן של מספר ימים. ניתן בהחלט להשתמש בתכשירים שונים להרגעת העור, וזאת על פי חוות דעתו של רופא עור או גורם מקצועי אחר.

נקודה חשובה נוספת היא שחלק מהשיער עלול לחזור לאחר מספר חודשים. זו גם הסיבה בגינה קשה מאד להתרשם מיעילות טיפול הסרת השיער בשעות שלאחרי הטיפול. מבחן התוצאה ייקבע רק לאחר פרק זמן ארוך יותר.

טיפול נפרד, או חלק מחבילה?

במקרים רבים, שיער עודף בצוואר מהווה רק חלק אחד מהשיער שיש להיפטר ממנו בגוף האדם, אפילו באזורים סמוכים. כתוצאה, מרפאות רבות אשר המומחיות שלהן היא הסרת שיער בלייזר מציעות גם חבילות טיפולים, הכוללות גם את העורף, הכתפיים וכן הלאה.

היתרונות של חבילות מסוג אלה הן טיפול מערכתי, לרוב העלויות משתלמות מעט יותר מאשר עריכת טיפול בכל אזור בנפרד. מצד שני, לא כל אדם אכן נדרש לטיפולים גם באזורים אלה, הנחשבים ל"רגישים" מעט פחות מהצוואר.

בכל אחד מהמקרים, חשוב לבדוק כי הגורם המטפל אכן מחזיק בניסיון רב שנים בהסרת שיער בדרך זו, וכן לדעת ככל האפשר על אופן ביצוע התהליך, ההנחיות למטופל והסיכונים השונים.

הסרת שיער בלייזר צוואר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!