הסרת שיער בלייזר בבית השחי

הסרת שיער בבית השחי בלייזר
הסרת שיער בבית השחי בלייזר

המקום המביך והמטריד ביותר בגוף בו צומח שיער מיותר, הוא בית השחי. צמיחת שיער באזור זה מלווה לעיתים קרובות בריח ומראה שאינם נעימים לעין, ונשים רבות התעייפו מגילוח בית השחי שלהן אחת לשבוע.

מעבר למבוכה, שיער מיותר בבית השחי אינו אסתטי, גורם לתחושת חוסר נוחות ורצון להיפטר לצמיתות מהשיער המיותר.

בית השחי הוא אזור עדין מאוד בגוף, והוא נוטה לרוב לזיעה, תחושת גירויים וחוסר נעימות. בנוסף, אזור זה אידיאלי לעיתים קרובות לשריצת חיידקים. לכן, בראש ובראשונה, יש לשמור על היגיינה במקום זה.

מהו בדיוק תהליך הסרת שיער בלייזר?

תהליך הסרת שיער בלייזר מורכב משימוש בקרן אור חזקה ביותר, אשר חודרת בזהירות אל תוך זקיקי השיער. למעשה, קרן הלייזר נספגת באמצעות פיגמנטים של השיער, ואז, ברמת החום, נהרסים זקיקי השיער באופן קבוע.

לכן, טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי נחשב יעיל מאוד להסרת שיער עודף בקרב נשים.

הסרת שיער בלייזר בבית השחי מחסל רק את השיער המצוי בשלב צמיחה, ולכן נדרשים טיפולים נוספים על מנת להיפטר מכל השיער בבית השחי.

האם טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי כואב?

רמת הכאב בתהליך הסרת השיער בלייזר מבית השחי תלויה בסף הכאב של האדם. מכאן, רמת הכאב משתנה מאדם לאדם.

נשים רבות מדווחות כי טיפול זה הוא נסבל. מספר נשים סבורות כי קרן הלייזר מרגישה כמו הצלפת גומייה על העור. מאחר וכל פעימה של קרני לייזר אינה אורכת יותר משנייה, כל אי נוחות אותה עלולה אישה לחוות, נמשכת דקות ספורות בלבד.

כמה זמן אורך טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי?

טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי, במיוחד באזור בית השחי, עשוי להסתיים בתוך עשר דקות, אם הוא מבוצע באמצעות מטפל מיומן.

אם משווים את הטיפול בלייזר לטיפולים אחרים להסרת שיער כגון בשעווה, הטיפול בלייזר בבית השחי יהיה נסבל. הבונוס הוא מהירות הטיפול.

האם טיפול הסרת שיער בלייזר מבית השחי בטוח?

כל עוד שטיפול הסרת שיער בלייזר בית שחי מבוצע באמצעות מטפל מיומן ומנוסה, הטיפול הוא בטוח לחלוטין, ולמעשה עדין ממה שרוב הנשים מאמינות.

בנוסף, ובניגוד לאמונה הרווחת, קרן הלייזר אינה חודרת עמוק מספיק על מנת ליצור בעיות כלשהן בשאר האיברים. באופן כללי, קרן לייזר אינה חודרת עמוק אל תוך העור ואינה גורמת נזק לרקמות או לאיברים החיוניים.

תופעות לוואי להסרת שיער בלייזר

אם טיפול הסרת שיער בלייזר בבית השחי מבוצע באופן מקצועי, התהליך אינו אורך זמן רב ואינו כרוך בתופעות לוואי או כאב. יחד עם זאת, אחוז קטן מהמטופלות עלולות לפתח אקנה עם תהליך הסרת השיער.

תופעת לוואי שנייה היא כי לייזר עלול לגרום למעט התכהות של העור. בנוסף, לא כל השיער מוסר בטיפול הראשון. לייזר יעיל ביותר לטיפול בשיער כהה ואינו מומלץ כל כך לשיער עדין, שכן לא קיימת ערובה לכך שכל השיער יוסר.

בנוסף, יש להבין כי לייזר אינו מסיר את השיער לצמיתות, אך הוא מפחית ומאט את הצמיחה החדשה של השיער.

לפני הטיפול

תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני התחלה בכל סוג של טיפול לייזר. לעיתים, חוסר איזון הורמונאלי או כל מצב רפואי אחר עלול לתרום לצמיחת שיער נוספת באזור מסוים.

במצבים כאלו, הרופא יכול לבחון את היתרונות, הסיכונים והאפשרויות של תהליך הסרת שיער בלייזר על מנת להגיע למסקנה האם הטיפול בלייזר הוא אכן הבחירה הנכונה.

לאחר הטיפול

באופן כללי, לאחר טיפול לייזר להסרת שיער, המטפל מייעץ למטופלת להימנע מכל חשיפה ישירה לשמש במשך כשבוע לפחות.

ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!