הסרת שיער בלייזר בידיים

ידכשמדובר בהסרת שיער בלייזר, נשים חושבות בדרך כלל על טיפול ברגליים, בתי השחי ואזורים דומים, אך לא על הידיים. ועדיין, חלק מהנשים מבקשות פתרון פרטני מאוד להיפטרות מהשיער גם על הידיים.

רוב הנשים סובלות מכמות שיער לא קטנה על ידיהן, יחד עם זאת, חלק מהנשים מוטרדות אף מצמיחה עבה למדי וגלויה על גב כף היד, האצבעות ועוד.

הדרך הטובה ביותר להיפטר משיער לא רצוי על הידיים היא טיפול הסרת שיער בלייזר. פתרון זה יעיל וארוך טווח לטיפול בשיער שאינו רצוי כמעט בכל חלק של הגוף.

הגיע הזמן שהידיים ייראו במלוא הדרן. נשים עוברות טיפול מניקור היות והן מודעות לחשיבות ידיים שנראות טוב. שיער שאינו רצוי על הידיים עלול להיות בעיה מביכה, אך היא ניתנת לפתרון קל ומהיר באופן קבוע באמצעות הסרת שיער בלייזר.

ניתן להשתחרר מהמבוכה, להפסיק לנסות להסתיר את הידיים בכיסים או תחת שרוולים ארוכים ולגלות דרך חדשה, נטולת כאבים, מהירה וקלה לקבלת ידיים חלקות ונטולות שיער.

בטיחות הסרת שיער בלייזר מהידיים

הסרת שיער בלייזר מהידיים היא הליך בטוח מאוד מזה שנים רבות, כל עוד הוא מיושם על ידי איש מקצוע מיומן ובעל ידע וניסיון. לכן חשוב לבחור שירות הסרת שיער בלייזר במכון המעסיק אנשי מקצוע מיומנים המשתמשים בציוד מורשה.

היות והלייזר עצמו אינו חודר עמוק יותר מעבר לעור, התהליך אינו משפיע לרעה על איברי הגוף או הרקמות הבסיסיות, בין אם הסרת השיער בלייזר מבוצעת על הידיים או על כל חלק אחר בגוף.

מהלך הטיפול

הסרת שיער בלייזר כרוכה במספר טיפולים קצרים והתהליך מתאים לגברים ונשים. בין אם מדובר במספר שערות בודדות על כפות הידיים, או כמויות שיער גדולות על הזרועות, הסרת שיער בלייזר מטפלת היטב במצב.

רוב הטיפולים כרוכים בסדרה של שישה עד שמונה מפגשים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, אך בדומה לכל טיפולי הסרת השיער, כל אדם מגיב לטיפול באופן שונה ויתכן שיהיה צורך ביותר או פחות טיפולים.

המפגש הראשון עם היועץ להסרת שיער בלייזר נועד על מנת לענות על כל השאלות והמטופלת מוזמנת לבקש את כל המידע. היועץ יסביר למטופלת כיצד עובד התהליך ולאלו תוצאות ניתן לצפות.

להבדיל מטיפול הסרת שיער בלייזר מהידיים אצל גברים, לנשים מומלץ לא להסיר את השיער מכל היד, אלא רק מחלקה, עד המרפק, בכדי למנוע צמיחה מוגברת של שיער פלומתי הקיים על אזור הכתפיים, שנחשב לאזור בו הצמיחה מושפעת מאוד מהמצב ההורמונלי.

לרוב נחשפות הידיים לשמש יותר משאר איברי הגוף, והעור בידיים עדין, במיוחד לאורך העצם. ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בידיים רק כאשר לאישה יש גוון עור לבן, ולא עור "בהיר" או "צהוב". מומלץ להמתין עם הטיפול לעונת החורף שכן בקיץ, עם השיזוף, שיער הידיים נוטה להתכהות, ולהקשות על ביצוע טיפול יעיל.

 

ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!