מהן העלויות של טיפולי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער עלויותבשנים האחרונות, עלתה הפופולאריות של טיפולי הסרת השיער השונים, ובעיקר הסרת שיער בלייזר. ניתן למצוא לכך לא מעט סיבות: החל מאחוזי ההצלחה הגבוהים של טיפולים אלה, דרך הגדלת אפשרויות הבחירה של המטופל ועד למודעות האסתטית הגוברת, המאפיינת את העידן בו אנו חיים.

עם זאת, ברור שטיפולי הסרת שיער מצריכים הוצאה כספית, שעשויה להגיע לכמה אלפי שקלים. כמה בדיוק זה עולה לנו?

הגורמים המשפיעים על המחיר

הנקודה הראשונה שיש להבהיר, היא שלא מעט משתנים נכנסים לתוך משוואת מחיר הסרת השיער. אחד המרכזיים שבהם, אם לא החשוב מכולם, הוא האזור שבו נדרש לבצע את הטיפולים. ברור שישנם אזורים בהם מופיע שיער בכמות גדולה, דבר שיצריך סדרה שלמה של טיפולים.

כדי לסבר את האוזן, הסרת שיער ברגליים נעה בין 4,000 ל-6,000 ש'ח לסדרה של כעשרה טיפולים. שיער הפנים (שפם, סנטר וכן הלאה) יהיה לרוב פשוט יותר להסרה, ומחירו ינוע סביב כ-1,000 ש'ח. ואגב, המעוניינים לבצע הסרת שיער בכל חלקי גופם גם יחד, ייאלצו להיפטר מסכום של כ-15,000 ש'ח.

כמו כן, משתנים הנוגעים למצבו הספציפי של המטופל חיוניים גם הם בקביעת המחיר: למשל, עובי השערות, גוון העור שלו וכן הלאה. עבור אנשים בעלי עור כהה, אם ניקח דוגמא נפוצה, הטיפולים יהיו מורכבים יותר, ולכן מחירם עשוי לעלות.

גורם נוסף שיש להתייחס אליו הוא אופן הטיפול. חברות מסוימות מציעות מחירון של טיפולים בודדים, לעומת אחרות אשר מאפשרות להזמין סדרה שלמה של טיפולים. ברור שהמחיר היחסי של סדרת הטיפולים יהיה זול יותר מאשר הטיפול הבודד, ולו מכיוון שהאינטרס העיקרי של החברות הוא למשוך כמה שיותר לקוחות.

מכוני הסרת שיער, קופות חולים ומה שביניהם

גם המדיניות של החברות השונות הפועלות בתחום משפיעה על המחיר הכולל. ההנחה כיום היא שהתחרות העזה בין הגורמים השונים בתחום זה מביאה לפערי מחירים משמעותיים בין ביניהם, לעיתים בגובה של עשרות אחוזים. ברמה הכללית, פערים אלה עשויים להיות מתורגמים לאלפי שקלים, דבר שמעלה את חשיבותה של השוואת מחירים מקיפה טרם הבחירה.

אנשים רבים המעוניינים בהסרת שיער גם מחפשים אחר מבצעים שונים, שבכוחם להוזיל עבורם את התמונה בעשרות אחוזים. לא פעם, החיפושים שלהם מניבים פרי: הנחות שונות מוצעות על ידי החברות הפועלות בתחום חדשות לבקרים, וזאת במסגרת המאבק על כל לקוח ולקוח.

מצד שני, ידוע כיום כי זוהי טקטיקה ידועה של המכונים המבצעים הסרת שיער על מנת למשוך לקוחות: כלומר, ייתכן שמחיר המוצג כ"מבצע לזמן מוגבל", הוא למעשה המחיר הבסיסי.

כלי נוסף שעומד לרשות המטופלים הוא ההנחות השונות, המוצעות בין השאר על ידי קופות החולים. במקרים מסוימים, משתתפת קופת החולים בסכום טיפולי הסרת השיער, לרוב במסגרת הביטוחים המשלימים למיניהם.

ההשוואה לשיטות האחרות

מחירי הסרת שיער בלייזר, אם כן, עשויים להגיע לאלפי שקלים. לכאורה, זוהי שיטת הסרת השיער היקרה ביותר. אלא שכאן כבר מתחילים לדבר על העובדה שהסרה זו מאפשרת להיפטר מהשיער העודף לצמיתות. זאת לעומת שיטות אחרות, שנראות זולות יותר על הנייר, אך בטווח הרחוק מצריכות בזבוז של הון עתק: החל מגילוח בסיסי, דרך השימוש בשעווה ועד למכונות ביתיות להסרת שיער.

מעבר להיבט הכספי, לא ניתן גם להתעלם מהשיפור באיכות החיים, המוצע דרך הסרת השיער לצמיתות, ואשר לעיתים אין לו תחליף. בחברה המודרנית, זמן שווה הרבה מאד כסף.

כאשר ניתן באמצעות מספר טיפולים בודדים להיפטר משיער הגוף הלא רצוי אחת ולתמיד, נחסכים מאמצים רבים בהמשך הדרך. גם לכך יש יתרונות רבים.

הסרת שיער עלויות
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!