חוות דעת רפואית הסרת שיער בלייזר

חוות דעת רפואית הסרת שיער בלייזרהסרת שיער בלייזר הופכת להיות פופולארית יותר ויותר בקרב אחוזים ניכרים מהאוכלוסייה. עם זאת, אנשים רבים שוכחים כי מדובר בפעילות רפואית מעבר להיות קוסמטית, אשר עלולים להיות לה נזקים, תופעות לוואי, סיבוכים ועוד.

ההמלצה היא להתייעץ עם רופא מומחה לפני התחלת הטיפול, ולוודא כי המכון המטפל הינו בעל האישורים הדרושים. מעבר לכך, פעמים רבות, את הסרת השיער עצמה מבצעים טכנאים אשר אינם מוכשרים לכך, ואינם מבינים את רעיון המכשיר ומגבלותיו, לכן חשוב להבטיח כי מפעילי המכשיר הינם אנשי מקצוע מומחים.

גם למכשיר עצמו חייב להיות תו תקן, והוא אמור לעמוד בבדיקות מחמירות על מנת לוודא את רמת היעילות, מקור החום ועוד.

תו תקן זה אמור להיות מודבק על המכשיר על מנת שיוכל לתת אינדיקציה לכל המטופלים כי המכשיר הינו אמין ונבדק באופן מסודר. במסגרת סקר השווקים אשר יש לעשות לפני תחילת הטיפול, כדאי לברר לא רק את נושא המחיר (ולא ללכת אל הזול ביתר), אלא גם את נושא אמינות המכשיר, תו התקן שלו ומקצועיות האנשים המפעילים אותו.

זקוקים לחוות דעת רפואית לפני טיפול הסרת שיער? לחצו כאן!

מה צריך לבדוק לפני התחלת טיפולי לייזר?

מכיוון שנושא הסרת השיער בלייזר הינו תחום פרוץ, אשר אין בו אכיפה, לפעמים המטופל או המטופלת חייבים להיות אחראיים על עצמם ועל התוצאות המתקבלות.

לפני התחלת הטיפול, יש לדרוש לראות את כל הרישיונות והתעודות של המכון המבצע, לרבות אישורים על המכשיר ועל התמחות המפעיל.

מעבר לכך, כדאי לבצע מספר בדיקות פיסיות מקדימות, על מנת להבטיח כי המסרים השיווקיים של המכון יאומתו ויכלו להתבצע גם במציאות.

בדיקות אלו חייבות לכלול בדיקות הורמונליות, בירור שאלת נטילת תרופות כרוניות או מחלות רקע קיימות ועוד. על המטופל להיות אחראי בעצמו, במקרה זה, כי הוא עומד בסטנדרטים הנלווים לטיפול, וכי הוא עשה הכול על מנת שהטיפול ותוצאותיו יהיו משביעי רצון.

מעבר לכך, ישנם אנשים מסוימים אשר אינם מתאימים להסרת שיער בלייזר, ולפעמים הם אינם יודעים על כך. למשל בתקופת ההיריון, ישנה רגישות מוגברת לפיגמנטציה, ושינויים הורמונליים כך שהסרת שיער אינה מומלצת.

כמו כן, לא מומלצת הסרת שיער בלייזר לילדים אשר טרם מלאו להם 18, מכיוון שהשינויים ההורמונליים עדיין מתקיימים, לחולי סרטן אשר עוברים טיפולי כימותרפיה או לאנשים בעלי דיכוי במערכת החיסון, לאנשים הנוטלים אנטיביוטיקה אשר עלולה לגרום לרגישות לאור, באופן זמני או קבוע, ועוד.

נזקים אפשריים מטיפולי הסרת שיער

הנזקים האפשריים בגין טיפול זה אינם רבים, אולם כאשר הם קיימים הם עלולים להעיב על איכות החיים ועל מידת ביטחונו העצמי ואושרו של המטופל.

חלק מהנזקים אשר שכיחים בתחום זה, הינם סיכון מוגבר לפצעים וגירוי מקומי, כוויות (במיוחד בקרב אנשים בעלי עור עדין ורגיש או אנשים בעלי עור כהה), פיגמנטציה עורית (המתבטאת בכתמי עור), גדילת שיער עבה וקוצנית ותוצאות לא מספקות.

סיכונים אלה עלולים להיות הרי אסון כאשר המדובר על הסרת שיער מאזורים חשופים ונראים, כמו למשל אזור הפנים.

חלק מהאכזבה אשר מרגישים לקוחות רבים היא בעקבות ההבטחה כי הסרת השיער הינה לצמיתות, אולם עובדה זו אינה מתקיימת במציאות, בדרך כלל.

הצהרה זו הינה שיווקית מיסודה, אולם למעשה הטיפול עשוי רק לדלל את השיער הצומח העתידי. משאר הסיכונים ותופעות הלוואי, כמו למשל כוויות, אפשר להימנע כאשר מוצאים מכון בעל שם, אשר עושה את עבודתו נאמנה, באופן מקצועי ועל פי כל הכללים אשר נקבעו על ידי הרשויות המפקחות, גם אם כללים אלה לא נאכפים.

במידה והינכם זקוקים לקבל חוות דעת מקצועית על טיפול שניתן לכם לצרכי בירור נוסף, בחינת אפשרות הגשת תביעה וכדומה ניתן לפנות למרכז לחוות דעת רפואית באתר medicalopinion

רוצים לקבל חוות דעת רפואית לפני התחלת טיפול קוסמטי? לחצו כאן

ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!