הסרת שיער בלייזר בגדרה

הסרת שיער בלייזר בגדרההסרת שיער בלייזר הוא הפתרון היעיל ביותר היום להסרת שיער לצמיתות. יש דרישות מסוימות כדי לבצע הסרת שיער בלייזר והטכניקה לא מתאימה לכולם. השיטה מתבססת על קרני לייזר שיכולים להיספג בשיער ולחמם אותו, כך למעשה אנחנו פוגעים ישירות בזקיקי השיער והורגים אותו. אם אתם מחפשים הסרת שיער בלייזר בגדרה, ריכזנו לפניכם את המידע המלא איתו תוכלו להחליט אם הטכניקה מתאימה לכם או לא.

 

איך עובדת הסרת שיער בלייזר?

אמנם נראה כי טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר נוצרה בעשור עד שני עשורים האחרונים, אבל למעשה מכשיר הלייזר הראשון הומצא בשנת 1960. הלייזר בזמנו היה איטי והצליח למזער את צמיחת השיער באופן מינורי. היו גם לא מעט תופעות לוואי הקשורות בעור ובשיער. מכשירי הלייזר הפכו לנגישים בצורה מסחרית רק בשנת 1995 והמחיר היה בהתאם. עם זאת, היום ניתן למצוא פופולריות רבה בקרב מכוני לייזר וגם מטפלים פרטיים. בשביל לעסוק בתחום זה יש לעבור הכשרה ולקבל רישיון, לצערנו לא כולם שמים לב לחוקים האלה ועובדים על שיטת ניסוי וטעיה שבאה על חשבון הלקוח.

טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר פועלת באמצעות קרן לייזר המוציאה אור בתדר מסוים. האור נספג בתוך השערה ומשמיד את זקיק השיער. שימו לב, ההרס יכול להיות מבוצע רק כאשר הוא נמצא בשלב צמיחה כלשהו, ולכן לפני טיפולי לייזר אין לעשות שעווה כדי להוריד את השיער, אלא יש להוריד את השיער באמצעות סכין גילוח ורצוי גם יום לפני. הטכנולוגיה פועלת על בסיס שיער שהוא יחסית עבה, כך למעשה אנחנו יכולים למנוע כוויות וקרן הלייזר פוגעת רק בזקיק השיער. לכן, יש רבים שלא יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר – נדבר על החריגים בהמשך. 

כדי למנוע כוויות בעור, טרם הפעלת הלייזר המטפלת מורחת ג'ל קר על האזור המטופל או על המכשיר עצמו. יש לבצע מספר טיפולים ברוב המקרים בהפרש של כמה שבועות כדי להגיע לתוצאה של הסרת שיער לצמיתות. המחירים של הסרת שיער בלייזר מומלץ בגדרה ובכלל נקבעים לפי אזורי טיפול ובהתאם לסדרת טיפולים לעומת טיפול בודד.

האם צבע העור משפיע על הפעולה?

יש השפעה לצבע עור המטופל, לכן גם אסור להשתזף לפני ואחרי טיפול בלייזר. התוצאות הטובות ביותר יהיו למי שיש שיער כהה ומצד שני, עור יחסית בהיר. הסיבה לכך היא שאנשים עם עור כהה יהיו יותר חשופים לכוויות, ולמי שיש שיער בהיר גם לא יוכל לבצע הסרת שיער בלייזר ברוב המקרים. בדרך אנשים עם עור כהה יצטרכו גם יותר טיפולים, בדומה למי שעובר שיזוף לפני הטיפול. 

 

מה מספר הטיפולים הנדרש?

כדי להגיע לתוצאה של הסרת שיער לצמיתות, יש לערוך כמות מסוימת של טיפולים בהפרש של שבועיים עד חודש בין כל טיפול. מספר הטיפולים הנדרש נקבע בהתאם לצבע עורו של המטופל, בהתאם לעובי השיער ובהתאם לאזורי הטיפול. על פי ניסיון עבר, ניתן לראות שאת התוצאות הטובות ביותר משיגים לאחר שבעה עד תשעה טיפולים, רוב האנשים יאבדו את הצמיחה לחלוטין ויהנו מהסרת שיער לצמיתות. חשוב להדגיש שהשיער צומח במחזורים שונים, לכן אנחנו צריכים תמיד לפעול בהסרת שיער בשלב הצמיחה, שם השיער ניזון מאספקת דם והפגיעה תהיה יותר מהותית בזקיק השיער. 

 

האם באמת הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות?

חלק מסוגי הלייזר נועדו כדי לתת לנו אפשרות של דילול השיער ולאו דווקא הסרת שיער לצמיתות. בחלק אחר של המקרים אנחנו נוכל לקבל הסרת שיער לצמיתות. חשוב להדגיש שאף מקום לא יבטיח לכם 100% של הסרת שיער לצמיתות, אבל המכונים המקצועיים כן יוכלו להציע לכם טיפולים חוזרים ללא עלות במקרה של צמיחה חוזרת עם אחריות של כ-10 שנים או לכל החיים. התוצאות מדברות בעצמן, ניתן לראות לקוחות שכבר עברו את הטיפול לפני עשור או יותר ועדיין נהנים מעור חלק. 

כמה עולה הסרת שיער בלייזר בגדרה?

המחיר של הסרת שיער בלייזר בגדרה משתנה בהתאם לאזורי הטיפול ובהתאם למספר תנאים. לפניכם כל הגורמים המשפיעים על המחיר:

  • מין – מין המטופל גם הוא משפיע על המחיר. בדרך כלל גברים ידרשו לבצע יותר טיפולים, ולכן המחיר של סדרת טיפולים יהיה גבוה יותר. לצורך ההסבר, המחיר של סדרת טיפולים כולל טיפול שנעים בין שמונה טיפולים ועד 15 טיפולים – רוב המקומות מציעים סדרת טיפולים עד לקבלת התוצאה הרצויה.
  • אזור טיפול – אזורי טיפול משתנים במחיר בגלל היקף השטח עליו נבצע את הסרת השיער. ככל ששטח הטיפול גדול ועיקש יותר גם המחיר יהיה גבוה. אזורי הטיפול מתחלקים לפלג גוף עליון, פלג גוף תחתון, גוף מלא או אזורים נקודתיים כמו צוואר, כתפיים, פנים  וכו'.
  • שיטה – יש מגוון של שיטות הכוללות תחת הסרת שיער בלייזר. שיטות אלו משתנות במחיר ועליכם לבחור את השיטה המתאימה לכם לאחר ייעוץ עם מטפלת. השיטות הנפוצות הן: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער IPL, הסרת שיער SHR ועוד.
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
הסרת שיער בלייזר בחריש

הסרת שיער בלייזר הוא הפתרון היעיל ביותר היום להסרת שיער לצמיתות. יש דרישות מסוימות כדי לבצע הסרת שיער בלייזר והטכניקה לא מתאימה לכולם. השיטה מתבססת

הסרת שיער בלייזר בתל-אביב

הסרת שיער בלייזר הוא הפתרון היעיל ביותר היום להסרת שיער לצמיתות. יש דרישות מסוימות כדי לבצע הסרת שיער בלייזר והטכניקה לא מתאימה לכולם. השיטה מתבססת

הסרת שיער בלייזר בקריות

הסרת שיער בלייזר הוא הפתרון היעיל ביותר היום להסרת שיער לצמיתות. יש דרישות מסוימות כדי לבצע הסרת שיער בלייזר והטכניקה לא מתאימה לכולם. השיטה מתבססת

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!