הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים


הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים

מי לא מכירה את הימים בהם היא רוצה ללכת לים בספונטניות או לקבוע מפגש מיני עם הבן זוג ואז נזכרת שהיא צריכה להוריד שיער במפשעה? מדובר בתרחיש נפוץ מאוד שקורה לנשים רבות. אחת האפשרויות הטובות ביותר לכך, היא הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים. 

 

כיצד מבצעים הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים?

הסרת שיער בלייזר מתבססת על הניגוד שבין צבע העור לבין צבע השערה. ככל שצבע העור יהיה בהיר יותר וצבע השערה יהיה כהה יותר כך הטיפול יהיה אפקטיבי יותר. עם זאת, התהליך לא יהיה יעיל בניגוד הפוך, כלומר עור כהה ושערה בהירה. 

במהלך הטיפול, קרן לייזר באנרגיה גבוהה מאירה את אזור המפשעה. אנרגיית האור המיוחדת נקלטת בפיגמנט שבשערה ולאחר מכן מומרת לאנרגיית חום. אנרגיית החום פוגעת בכלי הדם המזינים את זקיקי השערה וכך משמידה אותם. על ידי השמדת זקיקי השערה צמיחת השערה לא מתחדשת. 

יש לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שמבוצע על נשים וגברים כאחד, כאשר הוא נפוץ יותר בקרב נשים.

האם הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים כואבת?

נשים רבות שמעוניינות לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר במפשעה שואלות האם זה כואב? קודם כל יש לקחת בחשבון שאזור המפשעה הוא אזור רגיש מאוד עם נקודות עצבים רבות. לכן, בדרך כלל הכאבים באזור זה יהיו חזקים יותר מאשר באזורים אחרים. עם זאת, כיום קיימים מכשירים שמאפשרים הפחתת כאבים באופן משמעותי. 

בזכות ההתפתחות הטכנולוגית הבלתי פוסקת, קיימים מכשירי הסרת שיער בלייזר ללא כאב. יש לקחת בחשבון כי עדיין עלולים להיות כאבים מאחר ולכל בן אדם יש סף כאב שונה וכל מטופל מושפע באופן אחר. עם זאת, המכשירים החדשים כואבים פחות באופן משמעותי מהמכשירים הישנים.

המכשירים החדשים שמאפשרים הסרת שיער בלייזר, הם מכשירים שעובדים תוך קירור של האזור. קיימות שיטות שונות המאפשרות קירור של האזור, בהתאם למכשירים השונים. בזכות הקירור הכאב באזור המטופל מופחת באופן משמעותי. כפי שציינו קודם, כאשר מסירים שיער בלייזר, קרן לייזר באנרגיית אור גבוהה נשלחת לאזור המטופל ומומרת לאנרגיית חום. כתוצאה מכך, האזור המטופל מתחמם. על ידי מכשירים שמאפשרים קירור של האזור, האזור מתחמם פחות וכך מופחתים הכאבים. 

 

האם יש תופעות לוואי בהסרת שיער בלייזר לנשים?

אחת השאלות הנפוצות בנוגע להסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים היא האם יש תופעות לוואי. למעשה קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, מאחר שבדיוק כמו הכאבים, כל אדם מגיב אחרת לטיפול. יש מטופלים שלא יסבלו מתופעות לוואי כלל ויש כאלה שיחוו חלק. לכן, יש לקחת בחשבון שעלולות לצוץ תופעות לוואי מסוימות לאחר הטיפולים. 

בדרך כלל תופעות הלוואי הנפוצות הן אדמומיות באזור המטופל ולעתים גירוד. תופעות אלה הן זמניות ובדרך כלל חולפות כמספר שעות לאחר הטיפול. ישנם מקרים של תופעות לוואי חמורות יותר אך מדובר במקרים נדירים. 

על מנת להפחית את הסיכוי לתופעות לוואי יש להגיע לטיפול בהתאם לכללים הנדרשים כאשר במרכזם חשוב מאוד להגיע ללא שיזוף. אנשים שמגיעים לטיפול שזופים מסתכנים בכוויות באזורים המטופלים. 

 

האם מותר לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים בהריון?

עדיין לא הוכח באופן חד משמעי האם טיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן הריון עלולים לפגוע בעובר או לא. עם זאת, בכל מכוני הלייזר קיים איסור על הסרת שיער בלייזר בזמן הריון, לא משנה באיזה אזור. הסיבה המרכזית לאיסור זה היא חשש לפגיעה בעובר ולגרימת נזקים לו ולאם. 

כמו כן, בזמן ההיריון מתחוללים בגוף האישה שינויים הורמונליים רבים. בעקבות השינויים הללו עלול להיגרם שיעור יתר באזורים שונים בגוף. ברוב המקרים, השיער שצמח בזמן ההיריון נושר באופן טבעי. לכן, מלבד פגיעה אפשרית בעובר מדובר בבזבוז כסף מוחלט. 

בנוסף יש לקחת בחשבון שבזמן ההיריון גוף האישה הופך לחלש ולרגיש מאוד. בעקבות כך הטיפולים עלולים להיות כואבים במיוחד ולהסב סבל רב. 

לכן, בעקבות הסיבות הללו אין לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן הריון. כמו כן, גם בזמן ההנקה חל איסור על ביצוע הטיפולים. רק לאחר ההנקה ניתן להתחיל או להמשיך את טיפולי הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים. 

מדוע כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים?

קיימות סיבות שונות שבזכותן כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים-

  • תוצאות- התוצאות של הסרת שיער בלייזר לנשים הן תוצאות מדהימות. לאחר הטיפול נראה כאילו מעולם לא צמח באזור זה שיער. כך האישה יכולה להנות מתחושת ניקיון ואסתטיקה מרבית. כמו כן הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים מעניקה מגע נעים וחלק באזור.
  • כאב- בזכות התפתחות הטכנולוגיה והמכשירים החדשים הסרת שיער בלייזר לנשים הפכה לפחות כואבת באופן משמעותי. לעומת זאת, הסרת שיער בשעווה כוללת כאבים רבים ולעתים שטפי דם שלוקח להם זמן לעבור. הסרת שיער בגילוח אמנם לא כואבת אך לא מביאה למראה אסתטי וכוללת שטפי דם ושיערות הפוכות. 
  • זמן- על ידי הסרת שיער בלייזר לנשים ניתן לחסוך זמן רב. כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח יש לתחזק את האזור כל כמה ימים. אך בהסרת האזור נשאר חלק לזמן ארוך ובטיפולים מתקדמים נשאר חלק כמעט לגמרי. 
  • ציוד- כמובן שאין לשכוח את הציוד והכסף שיש לשלם עליו. כאשר מסירים שיער בשעווה או בגילוח, יש להצטייד בציוד הנדרש ולחדש אותו כל הזמן. הדבר גורם לכך שתבזבזו כסף רב על הציוד (שעווה, רצועות שעווה, סכיני גילוח, מכשירים שונים ועוד). כאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר לנשים, משלמים סכום חד פעמי ונהנים מאזור חלק לשנים רבות.  

 

הסרת שיער בלייזר במפשעה לנשים
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מאמרים אחרונים
אישה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר אוזניים
הסרת שיער בלייזר באוזניים – האם זה כדאי?

נוכחות שיער לא רצוי באוזניים יכולה להיות בעיה מטרידה ומביכה עבור אנשים רבים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח הסרת שיער בלייזר, פתרון יעיל ביותר ועמיד לאורך זמן. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של הסרת שיער בלייזר באוזניים ומדוע היא הפכה לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים פתרון קבוע לשיער לא רצוי באוזניים.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר אחרי לידה – מה חשוב לדעת

לאחר הלידה, נשים רבות חוות שינויים בגופן, הן פיזית והן רגשית. אמנם חדוות האימהות היא שאין שני לה, אך אין זה נדיר שאמהות טריות נאבקות בביטחון העצמי ובדימוי הגוף. אזור אחד שיכול להיות מושפע במיוחד הוא צמיחת שיער לא רצויה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר לאחר לידה מציעה פתרון בטוח ויעיל להחזרת הביטחון ולהרגיש שוב כמו עצמך.

אישה מקבלת טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה
הסרת שיער בלייזר המלצות – איך לבחור נכון

האם נמאס לך כל הזמן לגלח או לעשות שעווה של שיער לא רצוי? הסרת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את שירות הסרת שיער בלייזר עם ההמלצות הטובות ביותר. במדריך המקיף הזה, נספק לך טיפים והמלצות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!