הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים

תוכן עניינים

הסרת שיער בלייזר לגברים מחיריםאפשר לראות עליה משמעותית בשנים האחרונות בקרב טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים. התודעה סביב אסתטיקה גם לגברים נכנסה לתודעה, ומעבר לכך השיפור המשמעותי בטכנולוגיה גורמת לטיפולים להיות פחות כואבים וללא תופעות לוואי. הסרת שיער בלייזר אינה יקרה בהכרח, ולאורך זמן תהיה משתלמת יותר מאשר גילוח או שעווה. בדקנו לכם על הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים, ולמי זה מתאים. 

 

כיצד נקבע המחיר?

עבור הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים הנקבעים בהתאם לאזור המטופל. יש אזורים שנחשבים לרחבים יותר או יותר "עקשניים". במקומות אלו המחירים יהיו גבוהים יותר מאשר מקומות אשר שטח פחות רחב ופחות גלוי. ריכזנו לפניכם את המחירים בהתאם לאזורים השונים:

  • הסרת שיער ברגליים – כן, גם גברים עושים הסרת שיער בלייזר ברגליים. בעבר השימוש היה בסכיני גילוח ובמקרים מסוימים בשעווה. הפעולה אורך זמן רחב ולרוב בשביל להגיע לתוצאה טובה נצטרך להיעזר בעוד אדם. עם זאת, תהליך הסרת שיער בלייזר לגברים ברגליים הוא די פשוט, ובאמצעות סדרת טיפולים חד פעמית תוכלו להגיע לעור חלק באזור הרגליים. המחיר של הסרת שיער ברגליים לגברים נע בין 500 ש"ח ועד 650 ש"ח לטיפול. כאשר אתם בוחרים סדרת טיפולים המחיר יהיה מוזל בדרך כלל.
  • בדרך כלל בזמן הסרת שיער ברגליים, המכון מחלק את אזורי הטיפול לשניים – רגל עליונה ורגל תחתונה (מעל ומתחת לברך). יש מקרים מסוימים בהם נרצה להסיר רק אזור אחד ולכן, החילוק לשני אזורים מובן ומפחית את המחיר ברוב המקרים. במקרה בו תרצו להסיר שיער בכפות הרגליים בלבד, המחיר יהיה גם הוא לפי אזור – החל מ-200 ש"ח.
  • הסרת שיער בלייזר פלג גוף עליון – הסרת שיער פלג גוף עליון היא הסרת השיער הנפוצה ביותר בקרב גברים. פלג גוף עליון כולל את אזור בית השחי, כתפיים, חזה, בטן, גב, עורף, פס בטן, פס טבור, סביב פטמות, ידיים, צוואר וכד'. ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר כוללת של פלג גוף עליון או לחלק לפי אזורים.

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים – פלג גוף עליון

  1. ידיים – אזור הידיים הוא אזור שנוי במחלוקת לגברים רבים, ועדיין אנחנו רואים עליה משמעותית בביקוש בקרב גברים. גברים בדרך כלל מורידים מאזור המרפק עד הכתפיים, אבל גם אחרים מסירים שיער בכל היד, כולל כפות הידיים. טווח המחירים של הסרה חלקית בידיים לגברים נעה  בין 400 עד 460 ש"ח. הסרת שיער ברבע יד עליונה לגברים תעלה בין 150 ש"ח ועד 200 ש"ח לטיפול. אם נבחר להסיר שיער בכל היד המחיר הוא כ-800 ש"ח לטיפול.
  2. חזה ובטן – הסרת שיער בלייזר באזור החזה והבטן היא הפופולרית ביותר בקרב גברים. רוב הזמן האזור הזה מכוסה, אבל כשאנחנו הולכים ליד, לבריכה או אפילו מסתובבים בבית ללא חולצה אנחנו יכולים להרגיש חוסר ביטחון עם השיער שלנו. יש כאלה שאוהבים את המראה השעיר, ויש כאלו שאוהבים את המראה החלק. אחרים בכלל בוחרים לדלל את האזור. המחיר של לייזר בחזה ובבטן לגברים נע  בין 200 ש"ח ועד 300 ש"ח לאזור ולטיפול.
  3. גב וכתפיים – אפשר לומר שזה האזור שהכי "מפריע" לרוב המטופלים. אזור הכתפיים והגב יכולים להיות מאוד לא אסתטיים ולכן, רבים מעדיפים להסיר שיער באזור זה. גם כאן, אזור הגב מתחלק לשני חלקים, גב עליון וגב תחתון. המחיר של הסרת שיער בגב ובכתפיים נע באותו מחיר של הסרת שיער חזה ובטן. המחירים הם בין 200 ש"ח ועד 300 ש"ח לאזור ולטיפול. הסרת שיער בכתפיים לבדה תנוע בין 200 ש"ח ועד 300 ש"ח.

קראו עוד: איך לנהוג נכון לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים לסדרת טיפולים

כפי שאנחנו יכולים לראות, המחירים נעים בטווח משתנה. אבל האם אנחנו יכולים לקבוע מראש את המחיר אותו אנחנו נשלם על כל סדרת הטיפולים? אחת השיטות הפופולריות והזולות יותר היא לבחור בסדרת טיפולים ולא לשלם בכל פעם על טיפול. הרי כנראה שאנחנו נצטרך יותר מאשר שלושה טיפולים בכל אזור למעט מקרים חריגים. לכן, המחירים יכולים להיקבע גם לפי סדרת טיפולים, לפניכם המחירים:

  • הסרת שיער בלייזר בחזה ובטן – 4,000 ש"ח עד 5,000 ש"ח
  • הסרת שיער בעורף – 700-1,200 ש"ח
  • הסרת שיער בגב – 3,000-4,500 ש"ח
  • הסרת שיער גב כתפיים – 3,700 ש"ח עד 5,000 ש"ח
  • הסרת שיער בכתפיים – 1,000-1,200 ש"ח
  • הסרת שיער פלג גוף תחתון – החל מ-4,500 ש"ח

אחת האופציות שעומדות לפניכם היא להסיר שיער בכל הגוף. המחיר של הסרת שיער מלאה לגברים נעה בין 12,000 ש"ח ועד 15,000 ש"ח. שימו לב מה המכון מציע לכם, מכונים מקצועיים מציעים טיפולים עד לקבלת התוצאה הרצויה – משמע אין הגבלה של מספר טיפולים והמחיר נשאר זהה. 

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים
Picture of ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!