הסרת שיער בלייזר מחירים

תוכן עניינים


הסרת שיער בלייזר מחיריםכמה עולה להסיר שיער בלייזר? הסרת שיער בלייזר הפכה לפופולרית בשנים האחרונות בקרב שני המינים. שמירה את אסתטיקה הינה הכרחית ובעזרת הסרת שיער בלייזר תוכלו להיפטר מהשיער לצמיתות. עם זאת, ישנן טכניקות שונות להסרת שיער בלייזר וכמו כן, לא כולם יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר. ריכזנו לפניכם את כל הפרטים: הסרת שיער בלייזר מחירים, מה זה בכלל הסרת שיער בלייזר ולמי זה מתאים.

 

הסרת שיער בלייזר מחיר – מה זה?

הסרת שיער בלייזר היא בגדול המתת זקיק השערה באמצעות חום היוצא מקרן לייזר. קרן הלייזר נבלעת על ידי פיגמנט מלנין, ובדרך כלל נוכל למצוא בשיער ריכוזים גבוהים של הפיגמנט. ברגע בו קרן הלייזר פוגעת בפיגמנט היא גורמת לתאים בעלי ריכוז גבוה של מלנין למות. בדרך הזאת אנחנו נפטרים מהשיער אחת ולתמיד, אך חשוב להדגיש שיש לחזור על הפעולה בהתאם לצורך. מספר הטיפולים הוא אינדיבידואלי, לא ניתן לאמוד מספר טיפולים מדויק אלא צריך לראות את התגובה על המטופל. 

כאשר אנחנו רוצים להסיר שיער לצמיתות, בדרך כלל עשרה טיפולים יכולים לעשות את העבודה. מנגד, ישנם מטופלים שיכולים להסתפק בחמישה טיפולים. בנוסף, יש מקרים בהם המטופל לא מעוניין להסיר את השיער לצמיתות אלא לדלל את השיער. דילול שיער באמצעות לייזר הוא אפשרי ודורש טכניקה רבה מצד המכון המטפל, מכיוון שיש לשמור על דילול שווה ללא "קרחות". הסרת שיער בלייזר מומלץ יכולה להיקבע לפי אזורים בגוף בהם המטופל מעוניין להסיר שיער, או הסרה כוללת של שיער מגוף מלא. 

למי זה מתאים?

עבור הסרת שיער לגברים מחיר המשתנה בהתאם למספר הטיפולים, בדרך כלל מי שמתאים להסרת שיער בלייזר הם אנשים עם שיער כהה יחסית. המטפלת מווסת את עוצמת הלייזר בהתאם לצבע עורו של המטופל ובהתאם לעד כמה השערות כהות. בדרך כלל נהוג להשתמש באורכי גל של כ-700 ננומטר, אך הנתון משתנה לא רק בהתאם לצבע עורו של האדם, אלא גם בהתאם לאזור. בחירת אורך גל בצורה מתאימה למטופל היא קריטית כדי למנוע צלקות.

בפגישה הראשונה במכון אתם תוכלו לדעת אם אתם מתאימים לטיפול הסרת שיער בלייזר או לא. הסרת שיער בלייזר אסורה בתקופת הריון, וכמו כן במידה וישנו צפי להיכנס להריון. בזמן הנקה יש איסור לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר סביב אזורים שונים. בנוסף, אם אתם נוטלים תרופות באופן קבוע יש מספר תרופות שלא עובדות ביחד עם טיפולי לייזר, כמו בזמן טיפול באקנה. הסרת שיער בלייזר אינה מומלצת לפני גיל 18, אך בתנאים מסוימים ניתן יהיה לבצע הסרת שיער בלייזר באזור גיל 16. ובנוסף, אדם בעל גוון שיער בהיר אינו יוכל לבצע הסרת שיער בלייזר – כדי לוודא שאתם עומדים בקריטריונים להסרת שיער בלייזר עליכם לקבוע פגישה במכון הסרת שיער מוסמך.

 

הסרת שיער בלייזר מחיר – כיצד נקבע המחיר?

עבור הסרת שיער בלייזר מחירים המשתנים בהתאם לאזור הטיפול. המחיר אינו קבוע, אך יש מכונים שיכולים להציע לכם דילים קבועים. בהמשך נרכז לכם מחירון הסרת שיער בלייזר לפי אזור הטיפול. שימו לב, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר גם דרך קופת החולים שלכם אם אתם עומדים במסלול המתאים. בדרך כלל במסלולים אלו קופת החולים תממן לכם אחוז מסוים מסך כל הטיפול במכון חיצוני. הסבסוד נע בין 25% עד 50%, אך אתם צריכים להיות במסלול של קופת החולים בין שלושה חודשים ועד שנה (בהתאם לתנאי קופת החולים). 

כאשר תבחרו בהסרת שיער בלייזר לכל הגוף אתם תקבלו מחיר קבוע ולעיתים גם ללא הגבלת מספר הטיפולים. שימו לב שאתם בוחרים במכון שיש לו את ההסמכה הקבועה בחוק להסרת שיער בלייזר, לצערנו יש לא מעט מקומות שפועלים ללא רישיון וללא הסמכה, בין אם מדובר על מכון ובין אם מדובר על הסרת שיער בלייזר בבית. 

כמו כן, במקרה של שילוב בין שני חלקים, המחיר בדרך כלל יהיו נמוך יותר. זאת אומרת, אם אנחנו רוצים לעשות הסרת שיער בלייזר בידיים ובנוסף גם בכתפיים, המחיר יהיה נמוך יותר מאשר חיבור שני הטיפולים כפי שהם. חשוב להדגיש, קיימים עוד נתונים שיכולים להשפיע על המחיר, המחירים אותם ציינו אלו הם טווח המחירים המוצעים בשוק. 

הסרת שיער בלייזר מחיר – מחירון

אזור טיפול מחיר לטיפול
פנים (גבות, שפם, אזור מלא) 300-450 ש"ח
שפה עליונה 140-250 ש"ח
סנטר 140-250 ש"ח
חזה 300-450 ש"ח
רגליים 450-600 ש"ח
עורף 150-240 ש"ח
כתפיים 250-400 ש"ח
בית שחי 250-400 ש"ח
ידיים 200-350 ש"ח
פס בטן 200-350 ש"ח
גב  600-850 ש"ח
אוזניים 120-150 ש"ח
קו ביקיני 220-400 ש"ח
כל הגוף 1,200-2,000 ש"ח

 

הסרת שיער בלייזר מחירים
Picture of ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!