כמה עולה לייזר בכל הגוף

תוכן עניינים

כמה עולה לייזר בכל הגוףאפשר לראות עליה משמעותית בשנים האחרונות בתחום טיפולי הסרת שיער בלייזר, בין אם מדובר על גברים ובין אם מדובר על נשים. הסיבות לעליה בביקוש נובעות מתוצאות עם אחוזי הצלחה גבוהים, ועליה במודעות סביב שמירה על אסתטיות. אבל אנחנו מודעים לכך שטיפולי לייזר יכולים לנוע בטווח מחירים רחב, אז כיצד נדע כמה עולה לייזר בכל הגוף? ריכזנו לפניכם את כל המידע. 

 

בקצרה, איך הסרת שיער בלייזר עובדת?

הסרת שיער בלייזר פועלת באמצעות חום (קרן לייזר) שנספג בשערה, החום פוגע בשורש השערה והורס אותה. עם זאת, צריך לחזור על הפעולה כדי להסיר לצמיתות ככל הניתן את השערה. יש להתאים את עוצמת קרן הלייזר ביחס לגוון העור של המטופל, זאת על מנת למנוע כוויות וכמו כן, כדי שהטיפול יהיה תואם ככל הניתן למטופל. טרם פעולת הלייזר יש למרוח ג'ל קר המתאים לשימוש במכונת לייזר.

רוב המקומות יציעו לכם הסרת לייזר לצמיתות, אך זה לאו דווקא המציאות. השיער אינו אמור לצמוח רק כאשר פועלים לפי הנהלים, בין אם מדובר על נהלי הטיפול עצמו, ובין אם מדובר על המטופל שצריך למנוע חשיפה לשמש. בדרך כלל, כדי לראות תוצאות לצמיתות יש לערוך טיפולים על פני שלושה חודשים, כאשר כל טיפול יכול להיקבע אחת לשבוע עד שלושה שבועות בהתאם למטופל.

היכן ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר?

כדי לדעת כמה עולה לייזר בכל הגוף, צריך להבדיל בין האפשרויות השונות המוצעות בשוק. האפשרות הראשונה היא לגשת למכון פרטי, ושם לרוב המחירים יהיו גבוהים אל מול האפשרויות האחרות. רבים מציעים את השירות תחת קופות החולים ואז המחירים הם בהתאם לקופת החולים לסוג המסלול בו אתם נמצאים בקופת הראשונים. זאת אומרת שאתם יכולים לפגוש את אותם מכונים פרטיים, אבל קופת החולים מסבסדת לכם חלק מהטיפול. שימו לב, ברוב המקרים אתם צריכים להיות במסלול של קופת חולים לפחות חצי שנה עד שתוכלו להשתמש בהטבות השונות.

בנוסף, אתם יכולים לראות לא פעם שחברות פרטיות להסרת שיער מציעות דילים שונים, סביר להניח שאם מדובר על הסרת לייזר בכל הגוף אתם תקבלו מחיר של חבילה, ולא מחיר נקודתי שלרוב יהיה יקר יותר. אך גם כאשר אתם פונים לקופת החולים וגם כאשר אתם פונים ישירות לקופת החולים, חשוב לשים לב לאותיות הקטנות. בחנו היטב האם מדובר על מסלול לזמן מוגבל, האם מדובר על מספר טיפולים מוגבל וכמובן, בדקו האם המבצע שמוצג לכם הוא באמת מבצע ולא מחיר בסיסי.

 

כמה עולה לייזר בכל הגוף – מה משפיע על המחיר?

יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על המחיר, ריכזנו עבורכם מספר נתונים שמשפיעים על מחיר הסרת שיער בלייזר:

  • אזור – כאשר מדובר על שטח גדול, המחיר יהיה בהתאם. אם אנחנו מסתכלים עכשיו על הסרת שיער בגב, המחיר יכול לנוע בין 4,000 ש"ח ועד 8,500 ש"ח לסדרה של עשרה טיפולים, אם כי חלק מהחברות מציעות שירות לצמיתות – זאת אומרת עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. כאשר מדובר על לייזר בכל הגוף, המחיר יהיה גם בהתאם לסדר גודל האזור, אבל מכיוון שמדובר על שירות בהיקף רחב המחירים ירדו.
  • עובי שיער – חלק מהמקומות מציעים לכם להגיע לפגישת ייעוץ, לאחר מכן המטפלת בוחנת את עובי השיער ובודקת בשיעור מסוים כמה זמן ייקח להגיע לתוצאה רצויה, וזאת בהתאם לעובי השערה. כאשר מדובר על שערות עבות במיוחד, המחיר לאו דווקא יהיה אחיד למי ששערותיו דקות או בעובי סטנדרטי. 
  • גוון עור – לגוון עור יש השפעה על משך זמן הטיפול, מי שיש לו גוון עור כהה לרוב ידרוש יותר טיפולים, וגם הטיפולים יותר מורכבים. מנגד, גוון עור בהיר לאו דווקא מתאים לטיפולי לייזר. בדרך כלל המחירים בין גוון עור כהה לבין גוון עור בהיר יהיו די קרובים.
  • טיפולים – כמות הטיפולים משפיעה על המחיר. אם אתם תרצו לברר כמה עולה לייזר בכל הגוף לצורך דילול, המחיר יהיה גבוה לטיפול. אם אתם מחפשים סדרה של טיפולים להסרת השיער לצמיתות או לדילול לצמיתות, המחיר יהיה לפי סדרת טיפולים. 

כמה עולה לייזר בכל הגוף – מחירים

המחיר של טיפול לייזר בכל הגוף משתנה בין היתר גם בהתאם למין המטופל. המחיר אותו תשלם אישה עבור טיפול לייזר לכל הגוף נע בין 11,000 ש"ח ועד 13,000 ש"ח. מנגד, גברים ישלמו בין 12,000 ש"ח ועד 15,000 ש"ח לסדרת טיפולי לייזר בכל הגוף. אם אנחנו מסתכלים על קופות החולים השונות, נוכל לראות שאותן קופות מציעות מסלולים בסבסוד שנעה בין 25% ועד 50% עבור טיפולי לייזר. כמו כן, יש מבצעים מטעם המכונים שיכולים להציע לכם טיפול לייזר בכל הגוף בין 8,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח. ניתן לראות שטווח הטיפולים עדיין רחב יחסית ולכן חשוב לעשות סקר שוק לפני שאתם מוציאים את הארנק. 

כמה עולה לייזר בכל הגוף
Picture of ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר
ד"ר מירה אקונוב - הסרת שיער בלייזר

ד"ר מירה אקונוב עוסקת בתחום הרפואה האסתטית מזה שנים רבות ונחשבת כפורצת דרך בתחומה, מייסדת הפורטל להסרת שיער בלייזר ומנהלת את היחידה לטיפול בלייזר במרכז.

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!